Customer Service & Order Fulfillment Specialist

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Requirements
  • Showing strong customer orientation, to represent customers when communicating with company’s internal stakeholders.
  • Problem solving and analytical skills (both quantitative and qualitative).
  • Understanding and commanding a standard approach of problem solving.
  • Effective in compiling, analyzing data and creating documentation.
  • Project management skills.
  • Able to propose, facilitate and follow-up on BU/Function initiatives.
  • Understanding management/organizational issues.
  • Advanced in PowerPoint, proficient in Excel.

Descrierea jobului

Main Responsibilities
  • Make sure the critical customer feedback is captured and shared with relevant stakeholders across the company.
  • Enhance sources and collect valuable customer feedback from across company.
  • Continuously acquire feedback from business, including management team, on focus area of VOC to improve User Experience and/or BU Operation.
  • Collaborate with other functions, and other BUs if needed, to continuously improve VOC feedback loop to achieve quality, fast and efficient feedback.
  • Identify improvement opportunities based on VOC analysis, and support BU management in prioritizing initiatives/actions.
  • Analyze VOC, and create and distribute VOC report, on a regular basis.
  • Make proposals for new initiatives to BU management based on VOC feedback or analysis (VOC initiatives).
  • Support BU management in prioritizing VOC initiatives based on factors including significance, urgency, cost & benefit and risks.
  • Lead and support preparation and kick-off of VOC initiatives, including scope and goal settings, project planning and team building.
  • Follow-up and provide project management support to VOC initiatives through completion.
  • Maintain list of the initiatives to raise the visibility in the company.
  • Upon request, provide project management support in the BU’s strategic initiatives.

Descrierea companiei

APT Resources & Services SRL

Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor.

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03

Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7

Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638

APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

Publicat 26 ian. 2022 Expiră 25 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.