Candidatul Ideal
Descrierea Rolului:
Căutăm un Customer Manager cu experiență solidă în operațiuni logistice și coordonarea
depozitelor, care să gestioneze relația cu unul sau mai mulți clienți și să conducă eficient echipa
alocată. Rolul presupune asigurarea nivelului de servicii agreat, coordonarea operațiunilor din
depozit, realizarea raportărilor necesare și comunicarea constantă cu clientul.
Căutăm un Customer Manager cu experiență solidă în operațiuni logistice și coordonarea
depozitelor, care să gestioneze relația cu unul sau mai mulți clienți și să conducă eficient echipa
alocată. Rolul presupune asigurarea nivelului de servicii agreat, coordonarea operațiunilor din
depozit, realizarea raportărilor necesare și comunicarea constantă cu clientul.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Coordonează și supervizează activitatea echipei din depozit (operațional, recepții, livrări,
stocuri).
Gestionează relația cu unul sau mai mulți clienți, asigurând respectarea KPI-urilor.
Monitorizează și optimizează fluxurile operaționale din WMS.
Realizează, analizează și transmite rapoarte operaționale periodice (KPI, volume,
productivitate, acuratețe stoc).
Analizează indicatorii de performanță și propune soluții de îmbunătățire.
Asigură suport echipei în rezolvarea situațiilor operaționale.
Coordonează implementarea schimbărilor operaționale și a proiectelor noi.
Comunică constant cu clientul și reprezintă compania în fața acestuia.
Cerințe:
Experiență anterioară ca șef de depozit sau rol similar de coordonare logistică.
Experiență în operațional și lucrul cu un WMS.
Abilități excelente de coordonare și leadership.
Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit).
Capacitate de analiză, planificare și organizare.
Orientare către client și abilități bune de comunicare.
Coordonează și supervizează activitatea echipei din depozit (operațional, recepții, livrări,
stocuri).
Gestionează relația cu unul sau mai mulți clienți, asigurând respectarea KPI-urilor.
Monitorizează și optimizează fluxurile operaționale din WMS.
Realizează, analizează și transmite rapoarte operaționale periodice (KPI, volume,
productivitate, acuratețe stoc).
Analizează indicatorii de performanță și propune soluții de îmbunătățire.
Asigură suport echipei în rezolvarea situațiilor operaționale.
Coordonează implementarea schimbărilor operaționale și a proiectelor noi.
Comunică constant cu clientul și reprezintă compania în fața acestuia.
Cerințe:
Experiență anterioară ca șef de depozit sau rol similar de coordonare logistică.
Experiență în operațional și lucrul cu un WMS.
Abilități excelente de coordonare și leadership.
Cunoștințe bune de limba engleză (scris și vorbit).
Capacitate de analiză, planificare și organizare.
Orientare către client și abilități bune de comunicare.
Descrierea companiei
With more than 27 000 collaborators worldwide, FM LOGISTIC ensures the optimization of the global supply chain: warehousing (computerized inventory management, order processing etc), co-packing, food co-manufacturing and industrial manufacturing, transportation / distribution.
From production to consumption, responsiveness, flexibility, quality and safety make FM LOGISTIC a real creator of value added.
Joburi similare
- 13 Nov. 2025
Asistent Manager Logistic si Administrativ
SC DING COMMUNICATION SRL
București, Ilfov, Voluntari și alte 2 orașe4500 - 6000 RON net / lună

