Customer Experience Officer (full-time/ part-time)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ai + șanse să ajungi în echipa noastră dacă te regăsești în următoarea descriere:
- Ești o persoană dinamică, proactivă și îți place să lucrezi în echipă;
- Ești un bun ascultător și deții excelente abilități de comunicare;
- Ai capacitate de analiză, corelare informații, sinteză;
- Te adaptezi ușor la noi tehnologii și sisteme, cunoști suita MS Office cel puțin la nivel mediu.
Descrierea jobului
- Oferi suport clienților băncii ( 24/ 7), fie prin apel telefonic de tip Inbound (te apelează clienții), cât și Outbound (inițiezi tu apeluri către ei), sau email;
- Identifici cele mai bune soluții pentru client și bancă, oferi răspunsuri profesioniste, te implici activ în rezolvarea aspectelor semnalate de clienți;
- Folosești în același timp mai multe platforme pentru a înregistra solicitările clienților, dar și pentru a oferi informațiile necesare corect și eficient;
- Redirectionezi și răspunzi solicitărilor primite, conform procedurilor interne specifice ariei de activitate;
- Și să nu uităm, bineînțeles: faci pe cât posibil ziua mai bună unui client, prin empatia de care dai dovadă.
Ți-ai câștigat locul în echipă? Felicitări! Acum este rândul nostru să te răsplătim cu:
- Recunoașterea performanței profesionale: salariu fix + schemă de comisionare;
- Suport în dezvoltarea profesională/ mentorat: plan de carieră;
- Răsplătim adaptabilitatea: spor pentru turele de noapte și weekend-uri lucrate;
- Ne dorim să te ții de planurile personale: beneficiezi de program flexibil;
- Beneficii extinse: tichete de masă, abonament servicii medicale, extra zile libere plătite, bonus pentru referințe pentru noi colegi;
Descrierea companiei
Cine suntem?
Alior Bank S.A. Varșovia-Sucursala București este sucursala din România a Alior Bank, o bancă de top din Polonia înființată în anul 2008, care asigură servicii pentru circa 4 milioane de clienți, atât persoane fizice, cât și persoane juridice.
Combinând principiile bancare tradiționale cu soluțiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o creștere dinamică și și-a consolidat rapid poziția pe piață printr-o ofertă de produse și servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate în sectorul financiar-bancar din Polonia.
În octombrie 2017 banca și-a extins activitatea și în România, oferind persoanelor fizice o gamă variantă de operațiuni bancare, credite și produse de economisire, precum și acces la o platformă online pentru schimburi valutare în condiții foarte avantajoase.
De ce noi, Alior?
💸 Pentru echipa entuziastă și ambițioasă care lucrează constant pentru a-și îndeplini misiunea de a oferi clienților un nou stil de banking: mai simplu, mai rapid, mai accesibil și mai digital!
🏆 Intrucat căutăm să construim echipe de oameni talentați, oameni cu mentalitate de învingători, care știu să exploateze oportunitățile de creștere!
💡Oferim un mediu profesional în care inovația, tehnologia și focusul pe client sunt definitorii.