CUSTOMER CARE OFFICER

Aegon - 1 poziție
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Educație și experiență profesională:
  • Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj.
  • Experiență în relații client / vânzări reprezintă avantaj.
  • Abilități foarte bune operare PC (word, excel, outlook).
  • Limba engleză la nivel mediu.
  • Limba maghiară la nivel mediu reprezinta avantaj.

Competențe și abilități:
  • Excelente abilități de comunicare.
  • Acuratețe.
  • Cunoștinte profesionale
  • Rezolvare probleme.
  • Negociere.
  • Munca în echipă.
  • Feedback.
  • Responsabilitate.

Descrierea jobului

Descriere funcție:
  • Oferă informații clienților telefonic, prin email și prin alte canale de comunicare.
  • Soluționează cererile, problemele, reclamațiile clienților.
  • Înregistrează în baza de date solicitările clienților și soluțiile oferite sau modificările realizate.
  • Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scadențe, întârzieri plăți).
  • Promovarea produselor companiei.
Postul este pe o perioadă determinată de 1 an.

Ce oferim?
  • Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri.
  • Ne distrăm împreună în teambuilding-uri.
  • Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor.
  • Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.

Descrierea companiei

Suntem Aegon - a doua cea mai mare companie de asigurari din Olanda, cu o experienta dovedita in domeniul financiar de peste 175 de ani si activam cu succes in peste 20 de tari de pe patru continente, fiind unul din cei mai importanti furnizori de servicii financiare, specializat in asigurari de viata, pensii private si solutii investitionale. Prin intermediul celor peste 24 000 de angajati Aegon, contribuim semnificativ la realizarea obiectivelor personale si profesionale a peste 47 de milioane de clienti.

In Romania, am intrat pe piata din domeniu, in anul 2007 pentru a fi alaturi de oameni, pentru a ii ajuta sa ia decizii pentru un viitor financiar sigur si pentru a avea grija de sanatatea lor. Pentru ca multi oameni se confrunta cu dificutati atunci cand trebuie sa ia decizii financiare de lunga durata, noi venim in ajutorul clientilor Aegon si le oferim solutii sa faca cele mai bune alegeri pentru un viitor financiar mai sigur. Prin asigurari de sanatate cu plan de economisire pe termen lung, asigurari in caz de accident si planuri de economisire pentru pensie, oferim solutii pentru nevoile tale si ale familiei pentru ca voi sa va bucurati de o viata buna.

Ca angajator, la Aegon asiguram un mediu de lucru deschis si prietenos, recompensam munca fiecaruia pe masura rezultatelor obtinute, ne ajutam echipa sa se dezvolte oferindu-le cursuri si training-uri si ne distram impreuna in teambuilding-uri. Ramanem consecventi cu misiunea pe care ne-am asumat-o: o viata financiara sigura pentru clientii Aegon si duce mai departe succesul nostru printr-o comunicare sanatoasa atat in interiorul echipei cat si cu clientii, actualizam permanent modul in care lucram, invatand din cele mai bune practici de pe glob si ne asumam responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesionala si pentru rezultate.

Daca te-am convins ca suntem echipa din care urmeaza sa faci parte, aplica acum pentru o pozitie in cadrul Aegon Romania!Suntem Aegon - a doua cea mai mare companie de asigurari din Olanda, cu o experienta dovedita in domeniul financiar de peste 175 de ani si activam cu succes in peste 20 de tari de pe patru continente, fiind unul din cei mai importanti furnizori de servicii financiare, specializat in asigurari de viata, pensii private si solutii investitionale. Prin intermediul celor peste 24 000 de angajati Aegon, contribuim semnificativ la realizarea obiectivelor personale si profesionale a peste 47 de milioane de clienti.

In Romania, am intrat pe piata din domeniu, in anul 2007 pentru a fi alaturi de oameni, pentru a ii ajuta sa ia decizii pentru un viitor financiar sigur si pentru a avea grija de sanatatea lor. Pentru ca multi oameni se confrunta cu dificutati atunci cand trebuie sa ia decizii financiare de lunga durata, noi venim in ajutorul clientilor Aegon si le oferim solutii sa faca cele mai bune alegeri pentru un viitor financiar mai sigur. Prin asigurari de sanatate cu plan de economisire pe termen lung, asigurari in caz de accident si planuri de economisire pentru pensie, oferim solutii pentru nevoile tale si ale familiei pentru ca voi sa va bucurati de o viata buna.

Ca angajator, la Aegon asiguram un mediu de lucru deschis si prietenos, recompensam munca fiecaruia pe masura rezultatelor obtinute, ne ajutam echipa sa se dezvolte oferindu-le cursuri si training-uri si ne distram impreuna in teambuilding-uri. Ramanem consecventi cu misiunea pe care ne-am asumat-o: o viata financiara sigura pentru clientii Aegon si duce mai departe succesul nostru printr-o comunicare sanatoasa atat in interiorul echipei cat si cu clientii, actualizam permanent modul in care lucram, invatand din cele mai bune practici de pe glob si ne asumam responsabilitatea pentru propria dezvoltare profesionala si pentru rezultate.

Daca te-am convins ca suntem echipa din care urmeaza sa faci parte, aplica acum pentru o pozitie in cadrul Aegon Romania!

Publicat 19 oct. 2021 Reactualizat 18 nov. 2021 Expiră 18 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos