Publicat 21 Ian 2021 | Reactualizat 18 Feb 2021 | Expiră 21 Feb 2021

Corporate Banking Relationship Manager - Sucursala Bucuresti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Condiții minime de eligibilitate:
Studii superioare economice
Minimum 2 ani experienta in vanzari
Abilitati de analiza financiara
Limbi straine: engleza fluenta, scris si vorbit; italiana poate constitui un avantaj;

Alte competențe necesare:
Simt analitic si structurat
Proactivitate
Orientare spre client
Abilitatea de a identifica si valorifica oportunitati;
Abilitati antreprenoriale;
Determinare, incredere in sine
Buna autocunoastere
Capacitate de a lucra independent dar si in echipa

Descrierea jobului

Despre echipa:
Cu noi ai întotdeauna parte de un mediu prietenos, care te susține neîncetat și îți oferă libertatea de a acționa, de a explora și de a-ți atinge țelurile cu pasiune, creativitate și dinamism.
Suntem alături de tine pentru a găsi împreună soluții flexibile și de durată. Te ajutăm să fii mereu cea mai bună versiune a ta în interacțiunile cu clienții, colegii și coechipierii

Principalele responsabilități:

  • Realizarea bugetului alocat;
  • Gestionarea relatiei dintre banca si clientii din portofoliul gestionat, asigurand un inalt grad de satisfactie si fidelizare a clientilor prin adresarea corect si la timp a nevoilor acestora, utilizand in mod regulat toate mijloacele de comunicare disponibile, cum ar fi, dar fara a se limita la: Convorbiri telefonice; Vizite la sediul clientului; Comunicari scrise; Invitatii la diverse evenimente ale bancii;
  • Dezvoltarea continua a portofoliului de clienti prin achizitionarea de noi clienti care indeplinesc criteriile de eligibilitate stabilite prin strategia comerciala a bancii;
  • Intocmirea corecta a dosarului de deschidere de cont, precum si de mentinerea calitatii bazelor de date legate de portofoliul de clienti gestionat (date de contact, definire grupuri, aplicatii de credit, etc);
  • Vanzarea intregii game de produse si servicii ale bancii, inclusiv de utilizarea si generarea de oportunitati de vanzari incrucisate (cross selling) cu celelalte segmente si subsegmente de clienti din cadrul bancii sau societati comerciale ce fac parte din grupul UniCredit;
  • Pregatirea ofertelor indicative, cu suportul Directorului Regional sau HO Expert (daca e cazul)
  • Asigurarea calitatii informatiei si structurarea propunerilor de finantare in cadrul aplicatiei de credit;
  • Asigurarea calitatii analizei financiare a imprumutatului (atat cantitativa cat si calitativa), initierea generarii ratingului anual precum si de furnizare a datelor calitative necesare in vederea determinarii performantei financiare ce sta la baza clasificarii portofoliului de credit in clase de risc;
  • Oferirea de suport CSS in vederea colectarii tuturor documentelor necesare in vederea acordarii efective a facilitatilor de credit aprobate, inclusiv a celor ce trebuie reinnoite pe perioada de valabilitate a creditului (exemple: polite de asigurare, evaluari, etc), precum si urmarirea cu ajutorului Credit Support Specialist a conditiilor precedente in vederea utilizarii si a conditiilor ce trebuie indeplinite pe parcursul valabilitatii creditului;
  • Intocmirea rapoartelor comerciale specifice segmentului (de exemplu: weekly reports, CAP, CRM, etc)
  • Urmarirea proactiva in scop preventiv a evolutiei portofoliului de credit gestionat si de intocmire – la timp – a aplicatiilor de revizuire / prelungire a facilitatilor de credit;

Descrierea companiei

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala activand pe 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si pestede angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene.

In Romania, oferim servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Suntem una dintre principalele institutii financiare din Romania, angajator recunoscut international pentru excelenta in managementul oamenilor si pentru orientarea sa permanenta catre performanta, in toate ariile de activitate.

Pe plan extern, dorim sa fim considerati o companie in care oamenii pot avea incredere. Intern, dorim ca angajatii nostri sa se poata identifica cu valorile companiei, si impreuna, prin tot ceea ce facem, sa contribuim la crearea unui mediu de lucru remarcabil.

Invatarea este o experienta ce se desfasoara pe parcursul intregii noastre vieti, fiind esentiala pentru dezvoltarea personala si profesionala. In cadrul UniCredit Bank oferim angajatilor oportunitati si instrumente de invatare diverse in vederea dezvoltarii carierei, tinand cont de nevoile specifice ale fiecaruia.

In consecinta, ne angajam in diferite activitati si proiecte pentru a incuraja conduitele ce respecta modelul nostru de valori si pentru a crea o atmosfera de transparenta, avand ca scop dezvoltarea profesionala a colegilor si evaluarea corecta a performantelor lor.

Te asteptam in echipa noastra! #dowhatmatters

Expirat
Corporate Banking Relationship Manager - Sucursala Bucuresti  -  UniCredit Bank

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close