Coordonator transport maritim

SLS CARGO SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Buna capacitate de organizare;
De derulare operationala a transporturilor maritim;
De comunicare si relationare cu clientii;
Planificare;

experienta: minim 1 an in transporturi maritime
:
- Cunoasterea limbii engleze;
- Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel);
- Cunostinte din domeniul economic, management, marketing;
- Tehnici de vanzare directa si indirecta;
- Cunoasterea legislatiei in domeniu;
- Capacitatea de a evalua si a lua decizii prompte;
- Capacitatea de lucru cu oamenii;
- Asumarea responsabilitatilor;
- Reale si excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri;

Descrierea jobului

Responsabil pentru colectare oferte, negociere preturi si derulare transport martim
Responsabil pentru bugetul alocat transportului maritim; intocmire fise de provizioane/lichidare la primire confirmare comanda si notificare department financiar
Responsabil de customer service pentru cresterea si dezvoltarea conturilor de client primite de la department vanzari si din surse externe
Responsabil pentru produse/servicii noi clientilor existenti;
Emiterea de planuri de actiuni pentru clientii alocati;
Oferirea suport department vanzari/documentatia specifica activitatii/expeditii;
Urmareste realizarea planului de vanzari si profit;
Reprezinta compania si planurile sale de vanzari in fata clientului;
Analizeaza tendintele pietei, identifica directii noi de dezvoltare si propune promovarea de servicii;
Pregateste ofertele catre dep vanzari in colaborare cu celelalte departamente, in functie de natura ofertei si le valideaza impreuna cu acestia, inainte de a transmite oferta clientilor;
Asigurarea calitatea serviciilor;Formeaza o baza de date cu informatiile necesare cu privire la produsele si serviciile companiei
Investigheaza si raspunde plangerilor venite din partea clientilor cu privire la oferta de servicii;
Reprezinta societatea la negocierile termenilor initiali ai ofertei de servicii;
Se documenteaza despre produsele sau serviciile oferite de concurenta si despre modul in care pot fi extinse si optimizate serviciile si produsele companiei;
Suport dep vanzari pentru cresterea volumului de servicii pentru clientii noi si existenti;Orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici in functie de necesitatile organizationale;

Descrierea companiei

Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operaţiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operaţional în Bucureşti. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locaţii noi în Rădăuţi şi în Constanţa, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din Bucureşti.
Odată cu formarea unei noi echipe, 2017 a însemnat şi deschiderea primului terminal feroviar în Bucureşti exclusiv operat de SLS Cargo.

In 2019 anul acesta, SLS Cargo şi-a consolidat poziţia de jucător important pe piaţa serviciilor de transport şi logistică prin operarea a 25.000 mp spaţii de depozitare în 4 locaţii din Mogoşoaia, Bâcu, Buftea şi Cluj, gestionarea unei flote proprii de camioane precum şi derularea activităţii operaţionale de transport prin 7 birouri în Romania şi 2 birouri internaţionale, în Bulgaria şi Italia. Compania are o echipă de 120 de angajaţi.
”Ne bucurăm să devenim partener al liderului unei pieţe în continuă dezvoltare. Poţi deveni mai bun învăţând de la cei mai buni, iar FAN Courier este un business sănătos, construit cu grijă în peste 20 de ani de activitate. Suntem convinşi că transferul reciproc de know-how va fi cheia dezvoltării noastre pe termen lung”, a declarat Mihai Stoica, fondatorul companiei SLS CARGO.
În baza parteneriatului, compania SLS CARGO va continua să funcţioneze sub brand propriu, fără a fi absorbită de FAN Courier. Fondatorul companiei îşi menţine calitatea de acţionar şi CEO, o decizie similară fiind asumată şi pentru echipa de top management a operatorului de freight forwarding.
Prin dezvoltarea portofoliului, clienţii FAN Courier vor avea acces la o gamă mai largă de servicii pe segmentul transport-logistică-distribuţie. Planurile pe termen scurt şi mediu ale celor doi parteneri includ dezvoltarea business-ului şi creşterea echipei.

Publicat 17 Nov. 2022 Reactualizat 15 Dec. 2022 Expiră 17 Dec. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.