Publicat 04 Feb 2019 | Reactualizat 18 Feb 2019 | Expiră 06 Mar 2019

COORDONATOR SERVICII CLIENTI

1 post

Candidatul ideal

Cerintele postului:
- Studii superioare finalizate (preferabil economice)
- Experienta pe parte de operatiuni bancare cash si non cash, minim 5 ani
- Experienta in managementul angajatilor, minim 2 ani
- Cunostintele bune de limba engleza constituie un avantaj
- Cunostinte bune de operare PC
- Abilitati de organizare si planificare
- Abilităţi de comunicare
- Orientare spre client
- Orientare spre rezultate
- Proactivitate

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- Coordoneaza, organizeaza si supervizeaza activitatea Operatorilor Servicii Clienti in vederea maximizarii eficientei in cadrul Sectorului Operatiuni si supervizeaza activitatile administrative ale unitatii;
- Planifica, coordoneaza, controleaza si evalueaza activitatea din cadrul structurii de care raspunde, în conformitate cu legea, normele interne, de grup si deciziile managementului;
- Este raspunzator, impreuna cu ceilalti detinatori de chei si sigilii de la tezaur/casele de fier care tin loc de tezaur, de toate valorile aflate in pastrare;
- Efectueaza tragerea creditelor aprobate;
- Executa si gestioneaza ordinele de poprire a conturilor clientelei si toate celelalte masuri de executare silita primite de la organele competente;
- Este responsabil de activitatea de prevenire si combatere a spalarii banilor, cunoasterea clientelei, de respectarea reglementarilor interne privind FATCA, precum si a celor privind punerea in aplicare a sanctiunilor internationale de blocare a fondurilor si gestionare a embargourilor si gestionarea riscului operational, conform reglementarilor specifice in vigoare;
- Este responsabil de efectuarea controlului intern pentru structura de care raspunde si de la nivelul propriei unitati conform prevederilor reglementarilor interne in vigoare;
- Asigura monitorizarea permanenta a dosarelor clientilor unitatii si semnaleaza orice aspecte neconforme cu reglementarile interne, in mod special cu normativele privind cunoasterea clientelei;
- Organizeaza administrarea numerarului in cadrul propriei unitati (trezoreria sucursalei);
- Este responsabil de efectuarea controlului financiar preventiv.

Descrierea companiei

Intesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din lume, recunoscut pentru stabilitatea si soliditatea afacerilor pe care le deruleaza la nivel global. Intesa Sanpaolo este lider pe piata bancara italiana, opereaza in peste 40 de tari si are o prezenta semnificativa atat in Centrul si Estul Europei, cat si in zona mediteraneeana. Unul din obiectivele strategice asumate global de grupul Intesa Sanpaolo vizeaza cresterea si imbunatatirea permanenta a serviciilor pe piata de retail, precum si pe piata clientilor corporativi, in dorinta de a-si consolida pozitia ca unul dintre cei mai importanti jucatori financiari si o banca LIDER in fiecare din tarile in care activeaza, inclusiv Romania.

Ne dorim ca banca noastra sa fie recunoscuta ca o institutie financiara universala cu distributie nationala si apreciata ca un adevarat lider la nivelul calitatii, in primul rand de catre toti cei care fac parte din echipa Intesa Sanpaolo Bank.

Pentru atingerea obiectivelor noastre ne bazam pe forta echipei si pe capacitatea de a genera idei si rezultate a tuturor colegilor nostri, cei de acum si toti cei care se vor alatura acestui proiect, al unuia dintre cele mai mari grupuri financiare din lume.

https://www.intesasanpaolobank.ro

COORDONATOR SERVICII CLIENTI  -  BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A.