COORDONATOR PACIENTI (CALL CENTER,RECEPTIE)

LMS PLASTIC SURGERY CLINIQUE SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Excelente abilitati de comunicare, relationare cu ceilalti
- Orientare spre client
- Persoana sociabila, placuta, proactiva, adaptabila la situatii noi
- Deschis catre imbunatatire si dezvoltare personale
- Cunostinte MS Office, Excel, produsele Google

Descrierea jobului

- asigura in dublu sens fluxul informational intre clinica si pacientii acesteia;
- programarea pacientilor si centralizarea datelor in mod corespunzator;
- primirea pacientilor in sala de asteptare;
- preluarea si inregistrarea pacientului in sistemul informatic utilizat de companie;
- abordarea acestuia si prezentarea etapelor urmatoare;
- asistarea pacientului in completarea datelor necesare (electronic - pe tableta sau laptop, sau pe suport de hartie, daca este cazul);
- preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- urmareste daca mesajele/corespondenta au fost receptionate/ transmise si au ajuns la destinatie;
- furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;

Descrierea companiei

Spitalul Zetta este un centru de excelenta in chirurgia plastica si reparatorie. Un spatiu al echilibrului intre rigoarea stiintifica şi inspiratie, intre tehnologie si arta, intre traditie profesionala si modernitate. Numele Zetta este inspirat de a saptea litera a alfabetului grecesc (Ζήτα), prefixul care reprezinta 10007 sau 1021 în sistemul metric. Zetta inseamna o echipa medicala exceptionala, cu o vasta experienta, cumulati in mii de ore de operatii sofisticate, autori a numeroase lucrari de specialitate si studii, contributori la congrese profesionale internationale, la curent cu cele mai noi practici, generatori ai unor noi solutii medicale. Tehnologia de ultima generatiea clinicii este selectata special pentru a asigura lezarea minima a tesuturilor si o recuperare mai rapida a pacientilor. Tot pentru cea mai buna experienta posibila, am ales solutiile dedicate anesteziei, spatiilor de recuperare, intregului mediu Zetta.Designul modern, minimalist, maximizeaza calitatea experientei. Am incastrat in temelia clinicii juramantul lui Hipocrate. Il veti vedea in clinica, la intrare si il veti regasi in comportamentul echipei medicale. Traditia profesionala cuprinsa în juramantul lui Hipocrate pune pacientul in centrul intregii actiuni medicale, alaturi de respectul fata de maestri si cautarea continua a solutiilor optime, in beneficiul pacientilor. Dorim sa contribuim la constructia armoniei, a echilibrului pe care pacientii nostri il cauta in procesul de consolidare a stimei de sine. Cautarea celei mai bune forme posibile nu este un moft si nici un demers frivol ci una dintre bazele increderii în fortele proprii. Suntem partasi la aceasta evolutie cu toata responsabilitatea, indiferent daca este vorba de interventii minore sau de complicate reconstructii de tesuturi. Ne vom bucura impreună atunci cand aratati si va simtiti Zetta bine.

Publicat 7 Iun. 2022 Expiră 7 Iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.