Publicat 17 Ian 2017 | Reactualizat 17 Feb 2017 | Expiră 18 Feb 2017

COORDONATOR OPERATIONAL / ADMINISTRATOR

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Absolvent de studii superioare tehnice (Facultatea de Instalatii/ Electronica/ Electroenergetica si Electrotehnica, Inginerie electrica, Constructii constituie un avantaj);
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar (administrare spatii birouri si de productie);
- Cunostinte utilizare MS Ofice (Word, Excel, e-mail, cunostinte internet);
- Aptitudini de planificare, organizare si control al activitatii, initiative, persoana comunicativa;
- Capacitate de a lucra cu termene limita;
- Orientare catre respectarea regulilor si a procedurilor;
- Orientare catre colegi si abilitati de comunicare;
- Atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza si decizie rapida;
- Focus pe rezultate si performanta;
- Carnet de conducere cat. B si disponibilitate de deplasare in Bucuresti si in teritoriu.

Descrierea jobului

- Coordonarea si supervizare a activitatilor de amenajare, reparatii si mentenanta cladiri;
- Asigura pastrarea in conditii bune a mobilierului, sistemelor electrice, electronice si de instalatii ale cladirilor (instalatie electrica, termica, ventilatie, canalizare), in baza evaluarilor periodice ale echipamentelor aflate sub incidenta I.S.C.I.R si a planificarii reviziilor si service-urilor etc., conform bugetului agreat;
- Raspunde de buna derulare a contractelor cu furnizorii de servicii de profil si de evaluarea periodica a serviciilor prestate;evalueaza periodic serviciile asigurate;
- Asigura relatia cu contractorii/ subcontractorii sediilor companiei;
- Organizeaza eficient activitatile de curatenie;
- Gestioneaza si eficientizeaza bugetul de cheltuieli al departamentului Administrativ;
- Vizeaza platile facturilor de prestari servicii;
- Realizeaza rapoartele administrative solicitate de superiorii directi;
- Identifica furnizorii pentru activitatile administrative (curatenie, dezinsectie, climatizare, deseuri, arhivare, amenajare spatii)
- Negociaza conditiile comerciale cu furnizorii agreati.

Descrierea companiei

Synevo este un brand international specializat in servicii de laborator medical, prezent în 11 ţări, deţine peste 80 de laboratoare şi peste 400 centre de recoltare.

De 20 de ani pe piata românească, Synevo România reprezintă o reţea de 16 laboratoare şi 66 de centre de recoltare, iar paleta noastră de investigaţii cuprinde aproximativ 2000 de teste diferite de laborator (de rutină şi diagnostic avansat) din specialităţile hematologie, microbiologie, imunologie, biochimie, toxicologie, citologie & histopatologie şi teste de genetică.

Cu aproape 1,000 de angajati Synevo Romania este cel mai mare prestator integrat de servicii de laborator medical, avand totodata o unitate centrala de referinta - Laboratorul Central (platforma Comerciala Militari).

La baza succesului nostru stau: calitatea serviciilor, colaborarea permanenta cu medicii clinicieni, si nu in ultimul rand, dorinta noastra de a contribui la evolutia dezvoltarii calitative a serviciilor medicale din Romania.

Puteti citi mai multe informatii despre noi pe pagina noastra: www.synevo.ro

Expirat
COORDONATOR OPERATIONAL / ADMINISTRATOR  -  SC SYNEVO ROMANIA SRL