Coordonator de materiale

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

Experiență minimum 1 an in coordonarea materialelor;
Experiența în programe şi proiecte internaţionale constituie un avantaj;
Experiență în planificarea si gestionarea a materialelor;
Cunoştinţe în managementul proiectelor;
Cunoştinţe operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet Explorer, constituie un avantaj cunoștințele privind gestionarea paginilor web/ blog și comunicare social-media;
O bună cunoaștere a limbii engleze( cunoasterea a limbii rusa constituie un avantaj);
Flexibilitate şi adaptabilitate la diversele cerințe de raportare;
Fără antecedente penale;
Bun organizator, capacitate de sinteză şi decizie; Inițiativă şi capacitatea de a lucra cu o supervizare minimă;
Excelentă comunicare şi abilități pentru lucrul în echipă;
Rezistență la stres.

Descrierea jobului

Rolul de bază al coordonatorului de materiale constă în înregistrarea și controlul stării informațiilor despre materiale pentru toate comenzile planificate de lucru cu materialele în proiect și concomitent, în forma stabilită, efectuează rapoarte privind planificarea etapei de execuție a fiecărei comenzi de lucru până la utilizarea materialului și încheierea lucrării.
Coordonatorul materielelor efectuează coordonarea și este responsabil pentru:
- Studiul planului de lucru concomitent cu planificatorii și experții tehnici pentru determinarea cerințelor pentru materialele pentru reparațiile capitale.
- Elaborarea planului de conducere privind materialele.
- Introducerea materialului în sistemul de comandă privind materialele.
- Asigurarea corecției datelor privind materialele.
- Comunicarea și coordonarea cu alte compartimente (sectoarele tehnic, inginerie și/sau inspecție) pentru primirea informațiilor materiale corespunzătoare privind solicitările.
- Controlul cererilor interne de materiale în sistemul SAP.
- Rapoartele săptămânale referitor la situația tuturor materialelor din domeniul indicat (dacă nu este determinată o altă frecvență).
- Comunicarea și coordonarea cu alte departamente (ca planificarea, achizițiile, depozitarea, expeditorii, furnizorii, inginerii pentru proiecte și supervizorii de execuție) referitor la statutul materialului, din momentul în care materialul a fost identificat în funcționarea sistemului comenzii până la instalarea în câmp.
Administrarea acordurilor:
- Asigură utilizarea cerințelor contractuale, care sunt oficiale și trebuie să se aplice la efectuarea proiectelor.
- Asigură respectarea procedurii de confidențialitate la pregătirea și transmiterea documentelor contractuale , care sunt legate de realizarea proiectelor în conformitate cu cerințele companiei solicitantului și companiei TP Engineering.
- Asigură controlul pentru respectarea tuturor obligațiilor contractuale în etapele de realizare a proiectului.
- Urmărește toate devierile de la înțelegerile contractuale.
- Administratorul contractelor efectuează controlul și poartă responsabilitatea pentru:
Respectarea procedurilor de contractare în conformitate cu politica companiei.
Confidențialitatea ofertelor primite.
Pregătirea evaluării ofertelor tehnico-economice.
Pregătirea condițiilor contractuale.
Pregătirea condițiilor care asigură asigurarea riscurilor de efectuare a proiectelor.
- Pregătirea graficului de contractare.

Descrierea companiei

TP ENGINEERING PLOIESTI S.R.L.
Obiect de activitate: Repararea mașinilor
Publicat 14 oct. 2021 Reactualizat 21 oct. 2021 Expiră 13 nov. 2021
Joburi similare