Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Controlor Stocuri Sediul Regional Iernut (f/m)

Sediul Regional Iernut
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Profilul tău
  • Să fii absolvent de studii superioare;

  • Să dai dovadă de responsabilitate și angajament;

  • Să ai aptitudini bune de comunicare și spirit de echipă;

  • Să ai capacitatea de a te impune;

  • Cunoștințe bune de utilizare a programelor MS Office, în special MS Excel;

  • Să dai dovadă de mobilitate și disponibilitate de a călători;

  • Să ai cunoștințe bune de Limba Engleză, Limba Germană constituind un avantaj;

  • Experiența pe un post similar constituie un avantaj.

Descrierea jobului

Sumar

Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.

Rolul tău
  • Vei optimiza fluxul de marfă către toate magazinele aferente sediului regional

  • Vei analiza și optimiza comenzile magazinelor, ținând cont de principiile de livrare, astfel încât să asiguri disponibilitatea articolelor din sortimentul permanent în toate magazinele

  • Vei analiza, identifica și urmări, atât articolele cu risc de pierdere cât și articolele cu vânzări mari, pentru a îmbunătăți calitatea indicatorilor cheie

  • Vei elabora liste ajutătoare pentru comenzile filialelor

  • Vei asigura disponibilitatea mărfii pentru articolele ultra proaspete respectând principiile de comandă

  • Vei verifica situația indicatorilor de productivitate pentru sectoarele de comandă atribuite și vei soluționa abaterile 

  • Vei controla respectarea livrărilor conform cu comenzile emise

  • Vei fi persoană de contact pentru furnizorii atribuiți și vei întreține comunicarea cu diversele departamente atât din sediul regional cât și din sediul central pentru a permite o corelare eficientă a livrărilor cu activitățile sediului regional

  • Vei întreține baza de date în sistemul de gestionare al stocurilor și vei asigura fluxul de informații către diverse departamente din sediul regional.

Oferta noastră

Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei. Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

Descrierea companiei

Suntem prezenți pe piața din România din 2011, iar de atunci ne dezvoltăm sustenabil, oferind produse de calitate clienților, respect partenerilor, susținere comunităților locale, iar angajaților noștri, un loc de muncă sigur ce ține cont de beneficiile care contează pentru ei cu adevărat.
În prezent, în România avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice și peste 10.500 de angajați în toată țara. În 2023, am fost desemnați Angajator de Top atât în România pentru al 7-lea an consecutiv, iar în Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie că lucrează în magazine, în depozite sau în sediile administrative, toți colegii noștri se dedică acelorași valori și motivației de a fi zi de zi, împreună, tot mai buni.

Publicat 14 Mai 2024 Reactualizat 28 Mai 2024 Expiră 13 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.