Contabilitate primara / resurse umane / secretariat

Candidatul Ideal

- Studii medii/superioare;
- Experienţa pe o poziţie similară constituie un avantaj;
- Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat;
- Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
- Cunoaşterea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, OutlookExpress), Navigare Internet;
- Capacitate de organizare şi planificare a activităţilor curente;
- Fluenţă verbală;
- Personalitate dinamică, comunicativă, organizată, analitică;
- Loialitate şi confidenţialitate;
- Carnet de conducere auto;

Descrierea jobului

Pentru Contabilitate / Secretariat
- Verificarea deconturilor si a documentelor justificative pentru delegatii in strainatate;
- Gestionarea orelor suplimentare si a zilelor de concediu;
- Pregatire pontaj si trimiterea lui la firma de contabilitate;
- Plati avans delegatii si salarii;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii si clientii pentru verificare plati si incasari;
- Emitere si plata facturi;

Pentru Resurse umane / Secretariat
- Administrarea bazei de date a angajatilor si candidatilor
- Sustinerea corespontentei cu candidatii
- Planificarea interviurilor cu candidatii
- Pregatirea contractelor de munca
- Colectarea documentelor necesare pentru angajare
- Mentinerea relatiei cu furnizorii pe partea de resure umane: protectia muncii, asigurari de sanatate si accidente, obtinerea formularelor A1, pasapoarte, vize pentru calatorii in strainatate, corespondenta cu furnizorii de servicii medicale pentru medicina muncii si programul de vaccinari.

Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat:
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- organizarea corespondentei (posta, fax, e-mail);
- copiere/redactare/tehnoredactare diferite materiale;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- Rezervarea de bilete de avion, hotel si inchiriere masina si gestionarea relatiilor cu furnizorii care asigura astfel de servicii;
- alte activități specifice de secretariat;

Pozitia pentru care s-a facut postarea presupune lucrul la biroul din Bucuresti, sau in perioada pandemiei, posibil si lpartial lucrul de acasa. Foarte rar ( de exeplu de 2 ori pe an ) este posibil sa mergeti in scurte delegatii in Germania.

Descrierea companiei

Compania KRONES Service Europe SRL este filiala din Romania a firmei germane KRONES Service Europe GmbH, membra a grupului german KRONES AG - lider mondial in domeniul proiectarii, realizarii si instalarii de linii automate de imbuteliere pentru lichide alimentare ( apa minerala, sucuri, bere ).

Activitatea firmei KRONES Service Europe SRL consta in furnizarea de servicii de instalare, service, mentenanta, commissioning pentru linii automate de imbuteliere KRONES, in special in Europa.
Publicat 22 sept. 2021 Reactualizat 20 oct. 2021 Expiră 22 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos