Candidatul Ideal
Aveti experienta in contabilitate si doriti sa invatati tot timpul lucruri noi? S-ar putea sa va placa sa fiti noul nostru Contabil !
Ne dorim sa aveti:
- Studii superioare in domeniul financiar-contabil;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Bune cunostinte a legislatiei in vigoare;
- Experienta in utilizarea programelor de tip SAGA, Winmentor constituie avantaj
- Cunostinte avansate de MS Office(Word, Excel).
Ne dorim sa aveti:
- Studii superioare in domeniul financiar-contabil;
- Abilitati de comunicare si relationare;
- Bune cunostinte a legislatiei in vigoare;
- Experienta in utilizarea programelor de tip SAGA, Winmentor constituie avantaj
- Cunostinte avansate de MS Office(Word, Excel).
Descrierea jobului
- Verifică corectitudinea înregistrăilor în contabilitatea financiară și de gestiune a documentelor primare și /sau a evidențelor contabile întocmite de client conform legislației în vigoare;
- Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare;
- Analizează și verifică acuratețea rulajelor și soldurilor conturilor contabile de furnizori si client sintetice și analitice în care efectuează înregistrări contabile sau din care extrage situații statistice (inclusiv reconcilierea acestor conturi);
- Pregătește activitățile specifice de închidere de lună;
- Pregătește și oferă suport pe parte de întocmire documente exporturi și importuri și menține legătura pe partea de logistică și vamă pentru aceste activități;
- Întocmește raportări recurente precum și ad-hoc;
- Urmareste scadente creante & datorii; urmareste si actualizeaza Cashflow; urmareste avansurile incasate si platite;
- Intocmeste confirmarile de sold pentru clienti si furnizori;
- Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari si jurnalul de vanzari;
- Proceseaza date operationale si intocmeste diverse rapoarte si analize financiare;
- Analizează și verifică acuratețea rulajelor și soldurilor conturilor contabile de furnizori si client sintetice și analitice în care efectuează înregistrări contabile sau din care extrage situații statistice (inclusiv reconcilierea acestor conturi);
- Pregătește activitățile specifice de închidere de lună;
- Pregătește și oferă suport pe parte de întocmire documente exporturi și importuri și menține legătura pe partea de logistică și vamă pentru aceste activități;
- Întocmește raportări recurente precum și ad-hoc;
- Urmareste scadente creante & datorii; urmareste si actualizeaza Cashflow; urmareste avansurile incasate si platite;
- Intocmeste confirmarile de sold pentru clienti si furnizori;
- Verifica si corecteaza jurnalul de cumparari si jurnalul de vanzari;
Descrierea companiei
Inox Metal SSR este importator și distribuitor de semifabicate, produse industriale și accesorii din inox, aluminiu, cupru, alamă, bronz si oțeluri speciale. Pe lângă activitatea comercială, Inox Metal SSR desfașoară şi activităţi de tipul debitării si prelucrării mecanice. Produsele Inox Metal SSR au o diversitate vastă bazată pe tipologia și calitatea materialelor compozite.