de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 07 Nov 2019 | Expiră 07 Dec 2019

Contabil

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în Financiar / Contabilitate

Candidatul ideal

  • Experiență în domeniul financiar – contabil de minim un an;
  • Cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj;
  • Cunoștințe de operare PC: MS Office, programe de gestiune financiar-contabilă;
  • Punctualitate, capacitate de concentrare și de a lucra cu termene scurte și în echipă;
  • Spirit de organizare, capacitate de prioritizare și planificare, capacitate de analiză și sinteză;
  • Capacitate de comunicare și relaționare;
  • Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional.

Descrierea jobului

  • Primeşte, verifică şi arhivează facturile primite, contractele şi alte documente de la furnizorii Cabinetului;
  • Întocmește ordine de plată a facturilor către furnizori și le prezintă spre aprobare;
  • Întocmește facturi și documentele aferente acestora, conform instrucțiunilor primite de la avocați și/sau superiorii ierarhici;
  • Generează lunar și la cerere detalieri de plată, corespunzătoare fiecărui client și/sau dosar al acestuia;
  • Întocmește și păstrează rapoarte cu debitorii: lista clienţilor, solduri clienţi, facturi restante, termene de plată încălcate etc.;
  • Întocmește și generează rapoarte de TVA pentru achiziţii și vânzări de bunuri şi servicii,
  • Efectuează operaţiuni de casierie;
  • Înregistrează extrasele de bancă în Registrele contabile specifice și păstrează evidența zilnică a încasărilor de la clienți în evidențele contabile;
  • Ajută la generarea tuturor rapoartelor contabile periodice necesare, precum şi a declaraţiilor fiscale;
  • Ia la cunoștință și aplică prevederile legale în vigoare, în activitatea zilnică;
  • Răspunde la solicitări diverse venite din partea clienților și colaboratorilor;
  • Printează, fotocopiază, îndosariază, arhivează documente și corespondența relevante (poștă, e-mail, fax)
  • Ajută la completarea formularelor și a cererilor către autorități, precum și la depunerea documentelor pe lângă acestea;

Descrierea companiei

GRUIA DUFAUT Law Office is an independent firm in Bucharest, with a team of about 25 people.

With 28 years of experience in the Romanian business legal market, the firm provides legal advice and assistance to an international clientele active in many economic sectors.

Areas of expertise: Company Law / Commercial Law, M&A, Public Procurement & PPP, Real Estate Lawn Labour Law, Tax Law, Competition Law, Intellectual Property Law, GDPR, Litigation & Comercial Arbitration, European Law.

Contabil  -  Cabinet de avocat GRUIA DUFAUT

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close