Publicat 20 Ian 2019 | Reactualizat 17 Feb 2019 | Expiră 20 Feb 2019

Contabil

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Recrutăm urgent CONTABIL , cu experiență- pentru o companie partener din Turda. Domiciliul la Turda sau Câmpia Turzii reprezintă avantaj.

Clientul nostru este:

Compania DACHIM.RO, una dintre cele mai importante companii regionale din domeniul agribusiness,
caută contabil, cu experiență.


Obiectivul postului:

  • Organizarea evidenței contabile conform legislației în vigoare, în concordanță cu sistemul organizatoric intern;
  • Buna desfășurare a activității contabile în conformitate cu prevederile legale și fiscale;
  • Gestionarea declarațiilor fiscale ale societăților;
  • Administarea documentelor angajaților.
Cerințe:
  • Studii superioare în domeniul contabil;
  • Minimum 3-5 ani experiență similară în domeniul financiar-contabil, calcul impozit pe profit;
  • Background solid în contabilitate, raportare și cunoștințe fiscale;
  • Absolvent CECCAR (avantaj) sau experiență relevantă;
  • Cunostințe avansate de contabilitate românească (RAS) și legislație fiscală;
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Excel;
  • Capacitate de analiză, evaluare, corelare și sinteză a informațiilor;
  • Spirit organizatoric, abilități de comunicare, atenție la detalii;
  • Limba engleză (nivel mediu de comunicare).

Descrierea jobului

Responsabilități și atribuții detaliate:

  • Participă la elaborarea și actualizarea procedurilor/ instrucțiunilor contabile interne;
  • Înregistrarea documentelor financiar-contabile;
  • Înregistrează provizioane, dobânzi, "accruals" etc. la final de lună/ trimestru/ an;
  • Urmărește înregistrarea ajustărilor conform politicilor contabile și respectă deadline-urile agreate;
  • Realizează rapoarte către instituții solicitante (ex. Direcția de Statistică, BNR);
  • Calculează și înregistrează impozitele și taxele datorate, întocmește și verifică declarațiile de impozite și taxe;
  • Verifică conformitatea jurnalului de vânzări și de cumpărări cu balanța de verificare și răspunde de actualizarea lor conform legislației fiscale românești;
  • Verifică rapoartele interne lunare de cheltuieli în funcție de natura acestora (dacă sunt conforme cu balanța);
  • Întocmește balanța lunară analitică;
  • Răspunde de actualizarea legislației contabile și fiscale românești;
  • Verifică prin sondaj autenticitatea, veridicitatea și corectitudinea documentelor justificative ce stau la baza înregistrărilor în contabilitate;
  • Reprezintă împreună cu Directorul Financiar compania în relație cu organele de stat centrale și locale;
  • Menține legătura cu auditorul extern – întocmește rapoarte solicitate de acesta, asigură transmiterea documentelor/ informațiilor în termenul stabilit;
  • Furnizează informații contabile către bănci, organe fiscale și alte instituții;
  • Ia decizii interne împreună cu Directorul Financiar la nivelul departamentului pentru realizarea de noi obiective și îmbunătățirea activității;
  • Coordonează si transmite situațiile referitoare la prezenta personalului in vederea întocmirii statelor de plata către firma externa care întocmește statele de plata
  • Tine evidenta concediilor de odihna, concediilor medicale, întocmește adeverințe solicitate de personalul angajat
  • Tine evidenta pe persoane a obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe
  • Întocmește ordine de plata, înregistrează extrasele de bănci
  • Înregistrare bonuri de consum combustibil in funcție de consumurile efective de pe foile de parcurs. Tine evidenta foilor de parcurs ale parcului auto si verifica concordanta dintre datele înscrise in foile de parcurs si monitorizarea GPS
  • Tine evidenta polițelor RCA, CASCO , ROVIGNETE si tot ce tine de parcul auto al firmei
  • Înregistrează deconturi de deplasări ale angajaților si întocmirea unor situații centralizate legate de deplasările angajaților.
Benificii:

- se oferă pachet salarial atractiv- negociat individual în funcție de nivelul de expertiză;

- tichete de masă, transport plătit;

- șansa de a lucra cu o echipă competitivă, într-un mediu inovativ;

- cultură organizațională clădită pe stabilitate, loialitate și respect;

- mediu de lucru modern, plăcut în centrul instoric al orașului Turda;

Descrierea companiei

Principalul domeniu de activitate al firmei Ergo Human Resources SRL este selecţia şi plasarea forţei de muncă. Îşi desfăşoară activitatea pe plan local, în judeţul Cluj. Companiile pentru care selectăm personal sunt cu capital român sau străin. Suntem înregistraţi la AJOFM Cluj-Napoca ca agenţi de mediere forţă de muncă sub numărul 14/00027.

Mai multe informații găsiți pe site-ul: www.ergohr.eu

Expirat
Contabil  -  Ergo Human Resources SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close