Publicat 14 Aug 2019 | Expiră 13 Sep 2019

Contabil Senior (3-5 ani) | Business Process Solutions

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză

Candidatul ideal

  • Studii în domeniu economic și cunoștințe relevante de contabilitate si in ințelegerea situațiilor financiare;
  • Experienta de 3-5 ani in contabilitate si cunostinte bune de fiscalitate (TVA, impozit pe profit, impozit pe veniturile nerezidentilor etc.);
  • Cunostinte bune de utilizare a mijloacelor informatice: pachetului Microsoft Office (obligatoriu), programe specifice de contabilitate (constituie avantaj cunoasterea SAP sau Navision);
  • Limba engleza la nivel mediu (verbal si scris);
  • Capacitate de adaptare la un mediu dinamic, în continuă schimbare;
  • Meticulozitate, proactivitate, initiativa in eficientizarea proceselor;
  • Abilități analitice solide si capacitate de a face față stresului asociat cu termenele strânse.

Descrierea jobului

  • Pregătește și postează înregistrările contabile specifice societăţilor din portofoliu, respectând termenele impuse; asigură conformitatea registrelor contabile cu cerințele locale statutare și politicile și procedurile acceptate pentru entități activand în diverse domenii de activitate;
  • Pregătește situațiile de închidere de lună și asigură desfășurarea acestora în timpul legal stabilit;
  • Analizeaza principalele conturi din balanta de verificare (furnizori, clienţi, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituţii publice, salariaţi şi alte organisme etc.) cu scopul de a urmări coerenţa acestora şi de a justifica soldurile;
  • Participa la pregatirea situațiilor financiare statutare, a pachetelor de raportare si a reconcilierilor de diverse tipuri catre clienti, a raportarilor catre INS, BNR si alte institutii;
  • Indeplinirea altor sarcini cu referire la înregistrările contabile periodice trasate de către superiorul ierarhic;
  • Urmărește și ține evidența tuturor proiectelor alocate;
  • Acordă asistență in mapare conturi statutare cu conturile de grup, pre și post implementare a unui nou ERP.

Descrierea companiei

Deloitte in Romania is the one of the leading professional services organizations in the country, providing services in four professional areas ‑ audit and risk services, tax, consulting and financial advisory services. Deloitte in Romania is an affiliate of Deloitte Central Europe, an organization devoted to excellence in providing professional services and advice, focused on client service through a global strategy executed locally in nearly 150 countries, with access to the deep intellectual capital of more than 200,000 people worldwide.

Contabil Senior (3-5 ani) | Business Process Solutions  -  Deloitte Romania