Contabil Sef

COSTA UTILAJE SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Abilitati:
- puternice abilitati dе comunicare si relationare umana;
- initiativa si capacitate dе a duce la bun sfarsit orice actiune inceputa, fara interventia celor din jur;
- orientat spre obtinerea dе rezultate imediate si spre finalitate, dorinta dе realizare;
- abilitati dе lucru in echipa;
- capacitatea dе adaptare la mediile organizationale foarte dinamice si in schimbare.
- persoana dinamica, energica, capabila sa transmita acest lucru si celor din jur;
- persoana extrem de organizata, punctuala, serioasa, cu abordare profesionista;
- capacitate de a lucra cu mai multe sarcini in acelasi timp;
- capacitate de analiza si sinteza;
- capacitate de a implementa un sistem profesional contabil;

Competente:
- excelente abilitati de comunicare;
- punctualitate, perseverenta, claritate si coerenta in exprimare;
- discretie, diplomatie, loialitate si seriozitate;
- competente aprofundate in analiza datelor prelucrate in evidenta contabila;

Altele:
- Studii superioare economice;
- contabil autorizat cu experienta practica de minim 2 ani;
- Cunostinte avansate de lucru in word, excel, power point;
- parcurgerea tuturor etapelor de evidenta contabila intr-o firma, precum si contabilitate de gestiune;
- Limba engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit);

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Asigura in timp real inregistrarea in soft-ul contabil a documentelor justificative;
Verifica corectitudinea datelor prelucrate in softul contabil si in situatii;
Asigura concilierea soldurilor conturilor alocate prin fisa postuluiIntocmire declaratii buget;
Organizeaza si supervizeaza operatiunile zilnice de contabilitate, banci si trezorerie;
Coordoneaza inchiderile de luna si de an in contabilitate cu respectarea termenelor legale;
Intocmirea situatiilor financiare lunare/anuale si a raportarilor semestriale si depunerea acestora in termenul legal;
Verificarea corelațiilor dintre conturi și între datele contabile și gestiuni;
Intocmirea si depunerea declaratiilor (INS, ANAF, etc.) in conformitate cu cerintele si termenele prevazute de legislatia in vigoare;
Monitorizeaza incasarile si scadentele, si intocmeste rapoarte periodice;
Asigură organizarea și gestionarea întregului patrimoniu al firmei în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
Asigură asistență și consultanță în probleme de natură financiar-contabilă si propune solutii de eficientizare fiscala;
Reprezintă firma în relația cu organele de control ale statului pe linie financiar-contabilă;
Realizarea consolidarii bugetului lunar/trimestrial/anual;
Urmareste si analizeaza indicatori financiari;
Intocmeste rapoartele solicitate de management;
Supervizeaza analiza de cost si controlul costurilor, raportarea acestora pe centre de cost;
Face propuneri de imbunatatire a procedurilor si politicilor interne contabile, propune noi proceduri care au ca scop eficientizarea activitatii;

Beneficii
Pachet salarial complet si stimulativ;
Oportunitatea de a lucra intr-un colectiv armonios, vesel, dinamic si profesionist ce lucreaza in echipa;
Componenta variabila / bonus in functie de realizarea indicatorilor de performanta;
Mediu de lucru corporatist bine organizat;
Alte facilitati : decontare transport;
Posibilitate certa de evolutie;

Descrierea companiei

Costa Utilaje SRL, companie nationala, distribuitor de marca al unor marci de prestigiu pentru utilajele de constructii, utilajele de cariera , utilaje agricole si accesorii ale acestora , precum si utilaje si echipamente municipale, cauta Contabil autorizat cu responsabilități si aptitudini în realizarea obiectivelor trasate.
Compania Costa Utilaje este preocupata în permanență să aducă ultimile inovații și să impulsioneze activ dezvoltarea pieței de utilaje pentru construcții, creând astfel standarde noi printre importatorii de utilaje de construcții, atât în ceea ce privește configurarea în standard a utilajelor cât și în ceea ce privește standardele de execuție a operațiunilor de service.
Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora.

noi stim, noua ne pasa, noi putem!

Publicat 30 Mai 2022 Reactualizat 29 Iun. 2022 Expiră 29 Iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.