Contabil junior
HEMAT - ROM SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Absolvent studii superioare economice;
Cunostinte avansate de utilizare MS Office;
Experienta de minim 1 an intr-un post similar;
Capacitate de lucru in conditii de respectare a termenelor impuse;
Gandire analitica si orientare spre rezultate, atentie la detalii;
Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa;
Rezistenta la stres si atentie distributiva;
Capacitate de a lucra cu termene limita;
Responsabilitate pentru actiunile intreprinse;
Buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor;
Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva;
Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
Cunoastere SAP B1 prezinta avantaj.
Cunostinte avansate de utilizare MS Office;
Experienta de minim 1 an intr-un post similar;
Capacitate de lucru in conditii de respectare a termenelor impuse;
Gandire analitica si orientare spre rezultate, atentie la detalii;
Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa;
Rezistenta la stres si atentie distributiva;
Capacitate de a lucra cu termene limita;
Responsabilitate pentru actiunile intreprinse;
Buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor;
Atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva;
Cunostinte limba engleza - nivel mediu;
Cunoastere SAP B1 prezinta avantaj.
Descrierea jobului
Preluarea si receptia marfii de la furnizori interni si externi;
Emiterea avizelor si facturilor catre clienti si pregatirea marfii pentru livrare;
Solutionarea problemelor care apar in relatia cu furnizorii si clientii societatii;
Gestionarea si depozitarea produselor receptionate;
Urmarirea stocurilor, emiterea de rapoarte specifice pe stocuri;
Intocmirea diferitelor situatii si prezentarea lor catre superiori;
Intocmirea si urmarirea derularii contractelor cu clientii societatii.
Asigura evidenta contabila a operatiunilor economice ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare – inregistrarea in contabilitate a facturilor primite de la furnizori, extrase de cont, registre de casa, deconturi de cheltuieli;
Cunoastarea la zi a legislatiei fiscal - contabile si intelegerea implicatiilor modificarilor legislative raportate la activitatea firmei;
Intocmire diferite situatii contabile;
Indosariaza documentele contabile, contracte, corespondenta si a alte documente financiar - contabile.
Reconcilierea si controlul conturilor (banca, furnizori, clienti, conturi generale);
Rapoarte lunare;
Emiterea avizelor si facturilor catre clienti si pregatirea marfii pentru livrare;
Solutionarea problemelor care apar in relatia cu furnizorii si clientii societatii;
Gestionarea si depozitarea produselor receptionate;
Urmarirea stocurilor, emiterea de rapoarte specifice pe stocuri;
Intocmirea diferitelor situatii si prezentarea lor catre superiori;
Intocmirea si urmarirea derularii contractelor cu clientii societatii.
Asigura evidenta contabila a operatiunilor economice ale companiei in conformitate cu legislatia in vigoare – inregistrarea in contabilitate a facturilor primite de la furnizori, extrase de cont, registre de casa, deconturi de cheltuieli;
Cunoastarea la zi a legislatiei fiscal - contabile si intelegerea implicatiilor modificarilor legislative raportate la activitatea firmei;
Intocmire diferite situatii contabile;
Indosariaza documentele contabile, contracte, corespondenta si a alte documente financiar - contabile.
Reconcilierea si controlul conturilor (banca, furnizori, clienti, conturi generale);
Rapoarte lunare;
Descrierea companiei
Distribuitor de produse si servicii medicale.
Publicat
30 Apr. 2024
Reactualizat
21 Mai 2024
Expiră
30 Mai 2024
Joburi similare