Contabil - Contabilitate Primara

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 3500 - 5000 RON
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cunostinte minime necesare:

- experienta in contabilitate primara si facturare - minim 2 ani;
- experienta operare program SMARTBILL & SAGA reprezinta un avantaj;
- cunoastrere temeinica a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Mail);
- experienta in contabilitate in domeniul comertului online si domeniul fashion, reprezinta un avantaj;

Profilul candidatului ideal:

- orientat in permanenta catre o activitate eficienta;
- dinamic si proactiv - sesizeaza oportunitati si actioneaza rapid;
- disciplinat si organizat - indeplineste eficient sarcinile alocate;
- sunt dorite persoane cu o capacitate foarte buna de organizare si rezolvare eficienta a unor sarcini multiple in interval scurt de timp;
- respectuos - creeaza relatii bazate pe respect si incredere cu colegii de birou si partenerii companiei;
- silitor - respecta termenele limita impuse pentru indeplinirea sarcinilor;
- persoana orientata spre dezvoltare personala si profesionala;
- se integreaza cu usurinta intr-un mediu tanar si dinamic;

Descrierea jobului

- Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate SMARTBILL:
facturi emise, facturi de achizitie, tranzactii bancare, incasari etc.
- Arhivarea documentelor financiar-contabile;
- emite documente de plata pentru sumele datorate de clienti (facturi);
- intocmeste situatii de contabilitate primara si dosarele lunare, pentru predarea acestora catre firma de contabilitate;
- intocmeste evidenta zilnica a incasarilor si a registrului de casa;
- tine evidenta contabila a stocurilor, imobilizarilor si a cheltuielilor in avans;
- responsabil de evidenta contabila primara in SMARTBILL
- urmareste soldurile clienti / furnizori;
- intocmeste situatii contabile diverse privind: mijloace fixe, reconcilieri conturi terti si alte situatii cerute de catre managerul de departament;
- verifica jurnalele de cumparari/vanzari, reconcilieaza soldurile de stocuri, deconturi, avansuri salariati,etc
- intocmeste ordine de plata pentru marfuri, salarii, taxe si impozite, folosind sistemul bancar online banking Unicredit;
- elaboreaza declaratiile si raportarile periodice;
- participa la elaborarea situatiilor pentru auditul anual si a eventualelor controale;
- ofera suport managerului de departament financiar.

Beneficiile oferite:
-pachet salarial atractiv
-posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare

Descrierea companiei

Totul a inceput in anul 2019 Poate multe vise sunt inca din copilarie sau pur si simplu te nasti cu ele, nu este si cazul meu. Pana acum un an, nu aveam niciun vis, dar uite ca de cele mai multe ori visele apar peste noapte. Asa s-a nascut si Mon petit Jo, din dragostea si grija pentru copilul nostru.

Avem o echipa tanara, pasionata si implicata, unde zambetul si buna dispozitie sunt obligatorii.

Tot ceea ce iubim, sunt cele mai de pret valori ale noastre!
Publicat 6 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.