Candidatul Ideal
Angajam contabil/a in Brasov!
CERINTE
-experienta in domeniu de minim 2 ani
-cunostinte solide de fiscalitate si legislatie financiar-contabila
-cunoasterea pachetului MS OFFICE cu precadere EXCEL
- Studii superioare de specialitate finalizate: profil economic, financiar, contabilitate, gestiune
Cunostinte bune dе operare pe calculator intr-un soft ERP sau de contabilitate (de preferat
SAGA, iar CHARISMA reprezinta aventaj)
Persoana ordonata, atenta la detalii, meticuloasa, constiincioasa si dedicata
Gandire analitica si adaptabilitate
Capacitate de planificare si organizare excelente
Experienta in intocmirea declaratiilor specifice lunare, trimestriale, a situatiilor financiare lunare,
trimestriale si anuale;
Descrierea jobului
– Înregistrarea operațiunilor contabile în programul de contabilitate ( SAGA ,CHARISMA);
– Întocmirea declarațiilor lunare către autorități
– Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului;
– Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și
servicii de la furnizori;
– Evidența extraselor bancare;
– Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
– Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
– Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
- Rеalizarеа activitаtilor dе sfаrsit dе luna, intocmirea balantei contabile, cаlculаrea
taxelor si impozitelor pentru clienti;
- Pregatirea/analizarea declaratiilor fiscale (D100/D300/D390/D394/D101/D112)
- Intocmire situatii financiare anuale/semestriale/interimare;
- Comunicare cu clienții telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
- Grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor.
Se ofera:
- Pachet salarial format din: salariu fix ce se va negocia in urma interviului final,
tichete de masa, Paste si Craciun;
- Formare si dezvoltare continua;
- Mediu de lucru placut.
- Suportul constant pe care il acorda conducerea companiei.
– Întocmirea declarațiilor lunare către autorități
– Realizarea diferitelor rapoarte financiar – contabile specifice domeniului;
– Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și
servicii de la furnizori;
– Evidența extraselor bancare;
– Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
– Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
– Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
- Rеalizarеа activitаtilor dе sfаrsit dе luna, intocmirea balantei contabile, cаlculаrea
taxelor si impozitelor pentru clienti;
- Pregatirea/analizarea declaratiilor fiscale (D100/D300/D390/D394/D101/D112)
- Intocmire situatii financiare anuale/semestriale/interimare;
- Comunicare cu clienții telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
- Grad ridicat de independenta in indeplinirea sarcinilor.
Se ofera:
- Pachet salarial format din: salariu fix ce se va negocia in urma interviului final,
tichete de masa, Paste si Craciun;
- Formare si dezvoltare continua;
- Mediu de lucru placut.
- Suportul constant pe care il acorda conducerea companiei.
Descrierea companiei
Descrierea companiei:
Dala HR Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii.
Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UEGDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
Joburi similare