Candidatul Ideal
Vrei sa inveti o abilitate care iti va fi utila in toate aspectele vietii tale si iti va oferi un boost in orice cariera vei alege ulterior?
De la viata personala la viata profesionala, totul se invarte in jurul vanzarilor. Daca nu vinzi un produs trebuie sa te vinzi pe tine, fie ca sa-ti faci prieteni, ca vrei sa obtii un job, un credit sau orice altceva vei avea nevoie. E simplu, cand devii mai bun la vanzari, iti merge mai bine in viata.
Chiar daca nu stii nimic despre vanzari, noi te vom invata tot ce trebuie sa stii si vom fi alaturi de tine pe parcurs!
Cerinte
- persoana increzatoare, amabila si prietenoasa, cu abilitati de convingere;
- foarte bune abilitati de comunicare (atat scris, cat si oral);
- buna capacitate de invatare si integrare a cunostintelor;
- abilitati excelente de organizare si o buna capacitate de a gestiona timpul in mod eficient;
- orientat catre client, solutii si rezultate.
Descrierea jobului
- contactarea telefonica a prospectilor pentru promovarea serviciilor noastre; la inceput vei participa la un training unde vei invata tehnici de vanzari, detalii despre serviciile noastre si vei primi suport de la un membru senior al echipei cu experienta semnificativa in vanzari;
- vei analiza experienta de achizitie de servicii a unui client pentru a intelege motivele din spatele acestei alegeri si pentru a identifica mai bine noi prospecti;
- programul de munca este de 8 ore pe zi sau 4 ore pe zi (orar flexibil), iar munca se poate desfasura si remote insa la inceput se va desfasura la birou pentru putea invata de la membrii echipei.
Descrierea companiei
DESPRE NOI, CEI DE LA ATIPIC SOLUTIONS
Suntem o echipa de specialisti in consultanta financiar-contabila in domeniul preturilor de transfer, uniti de aceeasi mentalitate - de a transforma procesul de pregatire a dosarului preturilor de transfer prin integrarea celor mai avansate tehnologii in proces.
Exista o mare sansa ca ATIPIC Solutions sa fie diferita in multe feluri de companiile traditionale, datorita faptului ca avem in ADN orientarea spre provocarea status quo-ului prin inovare, automatizare si abordari out-of-the-box.
Acest lucru este in cele din urma in folosul clientilor nostri, dar si al fiecaruia dintre colegii nostri, deoarece astfel putem să ne dedicam mai mult timp pentru a ne concentra preponderent asupra activitatilor cu valoare adaugata mare.
Ne-am inceput activitatea ca firma acum mai bine de 8 ani ani in principal lucrand cu companii antreprenoriale si am ajuns ca in ultimii ani sa castigam proiecte pentru companii multinationale lideri de piata in industrii precum: distributie produse farmaceutice, dezvoltare si testare software, productie materiale de constructii, retail de incaltaminte, productie si comert in domeniul petrolier si multe altele.
Gestionam platforma cu cea mai mare comunitate de preturi de transfer din Romania www.atipics.ro si suntem implicati activ in grupuri de lucru pentru imbunatatirea legislatiei fiscale.