Candidatul Ideal
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON .
Descrierea jobului
Pentru noi sunt importante:
Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obtin impreuna.
Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc.
Calitatea - credem in setarea de standarde de excelenta, atat in interactiunea cu clientii nostri, cat si in ceea ce le oferim.
Impactul pozitiv - credem ca putem contribui, prin solutiile oferite, la o lume mai sustenabila.
Responsabilităţi şi sarcini principale:
Desfășoară activități de prezentare, consiliere, ofertare, promovare și vânzare a produselor și serviciilor companiei atât clienților existenți, cât și potențialilor clienți, în vederea încheierii de contracte comerciale pentru produsele și serviciile din portofoliu;
Promoveaza brandul E.ON si avantajele de a fi client E.ON la fiecare interacţiune cu clientul;
Preia lead-uri calificate conform priorităţilor si conduce mai departe procesul de vanzare pana la realizarea ofertei si semnarea contractului;
Documentează zilnic interactiunile cu clientii in sistemele informatice E.ON conform proceselor si procedurilor in vigoare pentru produsul respectiv;
Inregistreaza preferinţele si feedback-ul clienţilor în ceea ce priveşte caracteristici suplimentare ale produselor, propune măsuri de îmbunătăţire/ ajustare a scripturilor de vânzări, în sensul reflectării cât mai exacte a caracteristicilor de produs şi transmite informaţia către departamentele relevante.
Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
Este responsabil de atingerea si depasirea tintelor de vanzare individuale si de echipa.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Esti o persoană optimistă, entuziastă, energică, amabilă și cu spirit de echipă;
Ai abilități bune de vânzare, comunicare și relaționare cu clienții;
Îți dorești să de autoperfecționezi;
Ai capacitate de analiză și de a identifica rapid soluții pentru nevoile clienților;
Esti o persoană atentă la detalii.
Ce îți oferim noi?
Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă;
Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obtin impreuna.
Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc.
Calitatea - credem in setarea de standarde de excelenta, atat in interactiunea cu clientii nostri, cat si in ceea ce le oferim.
Impactul pozitiv - credem ca putem contribui, prin solutiile oferite, la o lume mai sustenabila.
Responsabilităţi şi sarcini principale:
Desfășoară activități de prezentare, consiliere, ofertare, promovare și vânzare a produselor și serviciilor companiei atât clienților existenți, cât și potențialilor clienți, în vederea încheierii de contracte comerciale pentru produsele și serviciile din portofoliu;
Promoveaza brandul E.ON si avantajele de a fi client E.ON la fiecare interacţiune cu clientul;
Preia lead-uri calificate conform priorităţilor si conduce mai departe procesul de vanzare pana la realizarea ofertei si semnarea contractului;
Documentează zilnic interactiunile cu clientii in sistemele informatice E.ON conform proceselor si procedurilor in vigoare pentru produsul respectiv;
Inregistreaza preferinţele si feedback-ul clienţilor în ceea ce priveşte caracteristici suplimentare ale produselor, propune măsuri de îmbunătăţire/ ajustare a scripturilor de vânzări, în sensul reflectării cât mai exacte a caracteristicilor de produs şi transmite informaţia către departamentele relevante.
Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
Este responsabil de atingerea si depasirea tintelor de vanzare individuale si de echipa.
Cum îți dai seama că te potrivești?
Esti o persoană optimistă, entuziastă, energică, amabilă și cu spirit de echipă;
Ai abilități bune de vânzare, comunicare și relaționare cu clienții;
Îți dorești să de autoperfecționezi;
Ai capacitate de analiză și de a identifica rapid soluții pentru nevoile clienților;
Esti o persoană atentă la detalii.
Ce îți oferim noi?
Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă;
Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Descrierea companiei
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de ︁puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON .
Joburi similare