Candidatul Ideal
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON .
Descrierea jobului
Pentru noi sunt importante:
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
Ce îți oferim noi?
- Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obtin impreuna.
- Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc.
- Calitatea - credem in setarea de standarde de excelenta, atat in interactiunea cu clientii nostri, cat si in ceea ce le oferim.
- Impactul pozitiv - credem ca putem contribui, prin solutiile oferite, la o lume mai sustenabila.
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
- Oferirea de informatii generale si specifice privind serviciul de furnizare și soluțiile din portofoliul companiei;
- Prezentarea și promovarea gamei de produse și servicii destinate clienților rezidențiali;
- Ofertarea clientilor care se prezinta in Centrul de Relatii Clienti, cu produse si servicii specifice;
- Îndeplinirea indicatorilor de performanță
- Aplicarea si propunerea de masuri de optimizare a proceselor si procedurilor legate de relatia cu clientii rezidentiali, asigurand cresterea numarului de clienti, fidelizarea acestora si cresterea profiturilor;
- Oferirea de informatii generale si specifice privind serviciul de furnizare;
- Ofertarea clientilor care se prezinta in Centrul de Relatii Clienti, cu produse si servicii specifice;
- Promovarea catre clientii care acceseaza Centrul de Relatii Clienti a canalelor de interactiune on-line (Live Chat, e-mail) ca urmare a derularii programului de digitalizare la nivel de companie;
- Prezentare și promovare gama de produse și servicii destinate clienților rezidențiali;
- Preluarea, verificarea și procesarea documentele prezentate de clienți în vederea încheierii contractelor;
- Modificarea contractelor prin încheierea actelor adiționale ca urmare a solicitărilor clienților;
- Preluarea, înregistrarea și soluționarea reclamațiilor și solicitărilor din partea clienților;
- Întocmirea contractelor de garanție, precum și monitorizarea convențiilor încheiate cu clienții.
- Cum îți dai seama că te potrivești?
- Esti o persoană optimistă, entuziastă, energică, amabilă și cu spirit de echipă;
- Ai abilități bune de vânzare, comunicare și relaționare cu clienții;
- Îți dorești să de autoperfecționezi;
- Ai capacitate de analiză și de a identifica rapid soluții pentru nevoile clienților;
- Esti o persoană atentă la detalii.
Ce îți oferim noi?
- Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă;
- Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
- Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
- Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
- Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Descrierea companiei
Când acționăm și lucrăm împreună, fiecare reacție contează și nu există limite pentru ceea ce putem realiza. Lasă-te inspirat de ︁puterea a peste 6,000 de colegi, de o comunitate de peste 3,4 milioane de clienți, de pionierii energiei de mâine și de proiectele inovatoare din E.ON .
Joburi similare


