
Consultant implementare SCIM / Managementul calitatii
Control Arhisoft Management
- 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Experiența de lucru în dezvoltarea și implementarea Sistemului de Control Intern Managerial conform OSGG 600/2018, constituie un avantaj;
- Experiența de lucru în instituțiile publice de stat constituie un avantaj;
- Experiența de lucru ca "Auditor intern in sectorul public" constituie un avantaj;
- Experiența de elaborare a documentației specifice Sistemului de control intern managerial consituie un avantaj;
- Cunostințe operare PC și utilizare platforme informatice de tip PAAS/SAS;
- Cunoașterea legislației aplicabilă în cadrul entităților publice de stat constituie un avantaj;
- Abilități de coordonare și comunicare;
- Experiența de lucru în dezvoltarea și implementarea Sistemului de Control Intern Managerial conform OSGG 600/2018, constituie un avantaj;
- Experiența de lucru în instituțiile publice de stat constituie un avantaj;
- Experiența de lucru ca "Auditor intern in sectorul public" constituie un avantaj;
- Experiența de elaborare a documentației specifice Sistemului de control intern managerial consituie un avantaj;
- Cunostințe operare PC și utilizare platforme informatice de tip PAAS/SAS;
- Cunoașterea legislației aplicabilă în cadrul entităților publice de stat constituie un avantaj;
- Abilități de coordonare și comunicare;
Descrierea jobului
- Personalizarea bibliotecilor de documente specifice sistemului de control intern managerial conform OSGG 600/2018 cu modificările și completările ulterioare, în vederea implementării pachetelor de servicii specifice angajatorului;
- Activități de coordonare și comunicare aplicate în cadrul serviciilor specifice angajatorului;
- Deplasarea în teritoriu pentru implementarea serviciilor specifice angajatorului;
- Organizarea ocazională de training/sesiuni de pregătire sau formare profesională, pentru noi angajați sau pentru angajații aflați în subordine;
- Respectarea și aplicarea continuă a politicilor și procedurilor de lucru specifice angajatorului;
Beneficii:
- Posibilități financiare competitive;
- Posibilitate de ocupare a unei funcții de coordonare sau conducere;
- Desfășurarea activității în cadrul unei echipe de oameni tineri și într-un mediu relaxat;
- Activități de coordonare și comunicare aplicate în cadrul serviciilor specifice angajatorului;
- Deplasarea în teritoriu pentru implementarea serviciilor specifice angajatorului;
- Organizarea ocazională de training/sesiuni de pregătire sau formare profesională, pentru noi angajați sau pentru angajații aflați în subordine;
- Respectarea și aplicarea continuă a politicilor și procedurilor de lucru specifice angajatorului;
Beneficii:
- Posibilități financiare competitive;
- Posibilitate de ocupare a unei funcții de coordonare sau conducere;
- Desfășurarea activității în cadrul unei echipe de oameni tineri și într-un mediu relaxat;
Descrierea companiei
Compania Arhisoft, oferă soluții software pentru optimizarea activitatilor si proceselor departamentelor sau structurilor organizatorie ale unei entiati publice de stat sau private.
Compania noastră a dezvoltat "Soluția e-S.C.I.M", singura platforma informatică ce facilitează dezvoltarea, gestionarea și mentenanța Sistemului de control intern managerial în entitățile publice, prin parcurgerea tuturor etapelor integrante ale sistemului: Dezvoltare, Gestionare și Monitorizare.
Compania noastră a dezvoltat "Soluția e-S.C.I.M", singura platforma informatică ce facilitează dezvoltarea, gestionarea și mentenanța Sistemului de control intern managerial în entitățile publice, prin parcurgerea tuturor etapelor integrante ale sistemului: Dezvoltare, Gestionare și Monitorizare.
Publicat
7 iun. 2022
Expiră
7 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos