Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consultant Call Center

RETURO SISTEM GARANȚIE RETURNARE S.A.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam eroul modern care lupta impotriva masinii de cafea, a tonului de apeluri si a melodiei de asteptare repetitiva, echipat cu un zambet contagios si o doza sanatoasa de energie.

Acest erou va fi capabil să accepte responsabilitatea de a rezolva eficient problemele, reclamațiile și întrebărileutilizatorilor, menținând satisfacția utilizatorilor RetuRO, oferind suport si rezolvand situatia cu brio .

Descrierea jobului

In timp ce infrunta valurile de cereri ale utilizatorilor, eroul nostru se transforma intr-un maestru al diplomatiei si trebuie sa tina piep si urmatoarelor task-uri :
  • Recepționarea apelurilor : Primirea apelurilor de la utilizatori sau potențiali utilizatori care solicită informații, asistență sau suport în legătură cu platforma RetuRO .
  • Oferirea de asistență și suport clienților: Răspunderea la întrebări, oferirea de informații despre procedurile sau serviciile companiei, soluționarea problemelor și rezolvarea reclamațiilor clienților.
  • Înregistrarea și gestionarea apelurilor: Înregistrarea detaliilor relevante ale apelurilor, inclusiv numele și informațiile de contact ale utilizatorilor , natura solicitării lor și orice alte informații relevante.
  • Rutarea apelurilor: Direcționarea apelurilor către departamentele sau persoanele potrivite pentru a răspunde la solicitările clienților în mod eficient.
  • Utilizarea sistemelor și instrumentelor de call center: Operarea și utilizarea sistemelor informatice și a altor instrumente specifice de call center pentru înregistrarea apelurilor, gestionarea bazelor de date ale clienților și pentru a accesa informațiile necesare pentru a răspunde la solicitările clienților.
  • Urmărirea și respectarea standardelor de calitate: Respectarea procedurilor și a standardelor de calitate stabilite de companie pentru asigurarea unei experiențe consistente și pozitive pentru clienți.
  • Actualizarea și raportarea informațiilor: Actualizarea bazelor de date ale clienților cu informațiile relevante obținute în timpul apelurilor și raportarea oricăror probleme sau tendințe observate către supervisorii sau managerii de echipă.


  • Eroul nostru, agent de call center trebuie sa fie dotat cu :
    • Amabilitate de comunicare de neegalat
    • Capabil sa navigheze prin apele tulburi ale conversatiilor telefonice cu gratie si claritate.
    • Simturi ascutite pentru a asculta activ si a intelege nevoie utilizatorilor
    • Competentele tehnice sunt necesare deoarece trebuie sa utilizeze sisteme informatice
    • Flexibilitatea este necesara deoarece trebuie sa te adaptezi usor la schimbari
    • Empatia si rabdarea sunt chei importante pentru a duce povestea mai departe
    • Nu in ultimul rand, un simt al umorului poate fi o arma secreta in arsenalul eroului nostru , pentru a mentine o perspectiva pozitiva si a mentione echilibrul in fata provocarilor.

    About the role:
    • In cladirea Globalworth Pipera,( in imediata apropiere a statiei de metroul) eroul nostru isi poate desfasura activitatea, intr-un birou ultra-modern cu echipament de ultima generatie .
    • Programul este de 09-18.00, Luni-Vineri .
    • Angajatorul este RetuRo SGR
    • Iar pentru ca dupa fapte si rasplata, ne rasplatim eroul cu un salariu motivant, tichete de masa si tichete cadou, decontarea transportului si pentru ca si eroii mai au nevoie de ajutor, oferim si asigurare medicala.

    Descrierea companiei

    RetuRO SGR S.A. este administratorul Sistemului de Granție-Returnare, cea mai mare inițiativă de economie circulară a României. Misiunea noastră este ca, prin implementarea SGR, să avem un mediu mai curat și să ne atingem țintele anuale de colectare și reciclare impuse de Uniunea Europeană. Însă dincolo de acest lucru, ne propunem să inspirăm dorința de a genera o schimbare pozitivă în societate, de a impulsiona o mișcare în rândul tuturor generațiilor către o Românie mai verde. Credem în puterea transformatoare a acțiunii colective, construită prin implicarea fiecăruia dintre noi.

    Suntem o companie administrată în sistem dualist, construită pe baza principiului not-for-profit, ceea ce înseamă că eventualul profit este reinvestit exclusiv în dezvoltarea Sistemului de Garanție-Returnare. Așadar, scopul întregii noastre activități este de a dezvolta o infrastructură cât mai prietenoasă de gestionare a ambalajelor și de a-i determina pe toți locuitorii țării să o adopte, contribuind în acest fel la o dezvoltare sustenabilă a României.

    Publicat 5 Mart. 2024 Reactualizat 27 Apr. 2024 Expiră 3 Mai 2024
    Joburi similare
    Administrare cookies 🍪

    Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

    Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

    Vezi politica noastră de cookies.