Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier vanzari Magazin

Brand Distribution Group S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

În curând vom deschide un magazin reprezentativ de echipamente de protecția muncii, pe care îl vrem de referință în acest domeniu. Amenajarea modernă, produsele premium și oamenii sunt atuurile ce vor face diferența.
De aceea avem nevoie de o persoana care să ocupe rolul de Consilier Vânzări, sens în care este important să-ți placă oamenii și interacțiunile, să ai abilități de vânzare, de comunicare/relaționale și de promovare/prezentare.
Dacă ai experiență în vânzarea de textile, echipamente de protecția muncii sau echipament montan/spotiv, te descurci cu partea de documentație și știi să lucrezi în Word, Excel, Microsoft Outlook, ai deja cateva atuuri.

Descrierea jobului

Ce vei face:
- realizezi întregul proces de vânzare: de la întâmpinarea clienților în magazin, oferirea de suport și consiliere pre-
vânzare în vederea identificării nevoilor acestora și găsirii celor mai bune soluții, până la prezentarea modalităților de
transport, termene de plată și de livrare;
- promovezi oferta săptămânală către fiecare vizitator al magazinului, folosind scriptul oferit;
- realizezi actele specifice magazinului în softul dedicat: necesar aprovizionare, comanda furnizor, factura furnizor, nir,
comanda client, factura client, bon fiscal;
- preiei marfa de la curieri, efectuezi recepția cantitativă și calitativă a acesteia, introduci marfa în stoc în baza
documentelor de intrare, cu respectarea procedurilor interne;
- gestionezi stocurile conform procedurii și efectuezi periodic inventarul;
- gestionezi reclamațiile conform procedurii;
- te ocupi de retururi, după caz;

Ce oferim:
Pe lângă faptul că vei activa într-un Showroom nou-nouț, e loc de creștere - credem în performanță și îți asigurăm un mediu de lucru în care te poți dezvolta profesional și personal.
Evident că îți punem la dispoziție unelte moderne necesare desfășurării activității (laptop, telefon) și Soft-uri care să ușureze munca.
Remunerație pe măsura capacităților tale, formată din salarizare cu parte fixă + tichete de masă (40 lei/zi lucrată x 20 zile/lună= 800 lei/lună).
Asigurăm transportul la și de la serviciu, că tu ai altele la care să te gândești.
Program de lucru de Luni până Vineri între orele 8:30 – 17:00

Descrierea companiei

Cu o experiență de peste 23 ani, suntem unul dintre cele mai dinamice și importante grupuri de firme din domeniul distribuției, producției și comerțului cu produse pentru birou din România.

Firmele noastre:

Brand Office – Atelier complex de personalizări. Furnizăm un serviciu complet de materiale promoționale personalizate. Putem importa peste 10.000 produse promoționale din Germania, Franța, Polonia, Ungaria, Spania, Cehia, Portugalia, pe care le personalizăm și le livrăm direct, conform cerințelor dumneavoastră. Garantăm 100% rezultatul final.

Brand Product UP – Unitate Protejată prin care integrăm persoane cu dizabilități pe piața muncii. Avem tipografie și legătorie dotate cu echipamente moderne și putem executa de la cărți de vizită, până la cataloage și mostrare complete. Garantăm 100% calitatea produselor.

Brand Distribution – Firmă specializată de peste 20 ani în distribuția de birotică, papetărie, produse de curățenie, promoționale, produse IT și echipamente de protecția muncii.

Tissue Expert – Producție de articole igienico-sanitare din hârtie: servețele la cutie, prosoape din hârtie și hârtie igienică.

Putem utila complet un birou gol, oferind de la mobilier de birou până la laptopuri si echipamente IT, de la pixuri până la materiale promoționale, de la produse de curățenie până la articole tipografice, toate fiind atent selecționate și ofertate de o echipă de oameni deosebiți, educați în spiritul satisfacerii nevoilor clienților.

- Gamă completă de consumabile; - Peste 23 de ani experiență în producție și distribuție către clientul final; - Echipă formată din peste 60 de angajați educați în spiritul satisfacerii nevoilor clientilor; - 10 agenți de vânzări dedicați în totalitate clienților noștri; - Peste 5000 produse disponibile în stoc; - Floră proprie de 15 mașini care „aleargă” zilnic; - Unitate Protejată autorizată pentru producție și comerț, prin legea 448; - Achiziții publice prin SEAP & SICAP.

Istoric:

1996 – Am deschis prima tipografie Brand Office

2000 – Am înființat Brand Distribution Group

2008 – Am devenit Unitate Protejată Autorizată (UPA)

2010 – Am achiziționat cea mai mare tipografie din Brașov

2010 – 2023 – Am deschis puncte de lucru în București, Târgu Mureș, Sibiu și Iași

Contactează-ne și hai să faci și tu parte din povestea Brand!

Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.