Consilier Service Maserati

AUTOITALIA IMPEX - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Educatie si expunere:
  • Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 2 an experienta intr-o pozitie similara.

Cunostinte, abilitati specifice:
  • Cunoasterea produsului si a pietei auto
  • Abilitati de comunicare/ negociere
  • Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
  • Atitudine/ Tinuta
  • Orientare catre atingerea obiectivelor
  • Organizare
  • Empatie
  • Spirit de echipa
  • Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.
  • Initiativa

Cunostinte, abilitati generale:
  • Exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
  • Cunostinte de operare pe calculator, plus programe specializate (MODISCS, Automaster);
  • Permis de conducere categ. B

Descrierea jobului

  • Consulta si pregateste programarile stabilite ;
  • In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesarea realizarii lucrarilor ;
  • Identifica clientul si autovehiculul in baza de date, se asigura de exactitatea informatiilor de identificare ale clientului si le corecteaza, daca este necesar ;
  • Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
  • Identifica tipul interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
  • Pentru cazurile cand interventiile vor fi platite de asigurator, se asigura de conformitatea dosarului client, necesarul efectuarii reparatiilor cat si decontarii acestora ;
  • Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
  • Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
  • Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
  • Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
  • In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului prestatii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
  • Monteaza, in prezenta clientului, foliile protective (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
  • Informeaza clientul asupra interventiilor (lucrari sau diagnosticare) care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului ;
  • Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului ;
  • Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Service si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de programul sau ;
  • Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire ;
  • Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
  • Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.

Descrierea companiei

Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia
Publicat 19 mai 2022 Expiră 18 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.