Publicat 08 Oct 2019 | Reactualizat 29 Oct 2019 | Expiră 30 Oct 2019

Consilier mobilitati studenti

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal
- Absolvent de studii superioare;
- Experienta relevanta legata de proiecte ERASMUS
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Abilitatea de a utiliza programele din pachetul Microsoft Office etc., dar si alte tehnologii similare;
- Competențe de comunicare in scris si oral in limba engleza; nivel minim B2 conform CEFR Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;
- Cunoașterea unei/unor alte limbi străine constituie un avantaj;
- Capacitate de comunicare si aptitudini de relatii publice;
- Abilități de comunicare interculturală, toleranță și deschidere catre globalizare
- Abilitatea de a lucra la proiecte ERASMUS aflate in diverse stadii, de gestionare a problematicii complexe a proiectelor, inclusiv prin asigurarea rapoartelor specifice la termene-limita;
- Persoana responsabila, punctuala, cu atitudine pozitiva, rezistenta la stres
- Abilitati de lucru în echipă
- Persoană motivata și dinamica, dispusa se se implice activ in implementarea strategiei de internationalizare, in special prin cresterea calitativa si cantitativa a mobilitatilor ERASMUS
- Spirit de initiativa
- Abilitatile de utilizare a programelor de editare grafică (creație și editare afișe, pliante, ghiduri) reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

Descrierea postului/jobului
- Gestionarea activităţilor referitoare la mobilităţile studenţilor (atât pentru studii cât şi pentru plasamente; acronime Erasmus: SMS şi SMP);
- Participarea la activităţile de informare şi promovare a granturilor pentru studenţi; Oferirea de informaţii potenţialilor candidaţi; gestioneaza dosarele de concurs depuse de candidaţi;
- Acordarea de consultanţă candidaţilor selectaţi pentru burse;
- Completarea documentelor individuale specifice granturilor pentru mobilităţi europene;
Întocmirea documentelor interne pentru oganizarea mobilităţilor (note, referate, dispoziţii de plată);
- Menţinerea corespondenţei cu omologii din străinătate pentru organizarea operativă şi eficientă a mobilităţilor;
- Monitorizarea studenților pe perioada efectuării mobilităţii;
- Gestionarea documentelor uzuale la întoarcerea studenţilor din mobilitate;
- Completarea documentelor specifice aplicaţiilor periodice pentru fonduri și raportările periodice solicitate de Autoritatea de Management;
- Acordarea de asistență studenților de la universitățile partenere; Completarea documentelor specifice derulării mobilităților incoming;
- Elaborarea documentelor şi materialelor specifice mobilităţilor studenţeşti (fişele partenerilor, ghiduri, formulare tip, informări, rapoarte, situaţii, materiale de informare sau diseminare etc.);
- Menținerea legăturii cu partenerii (instituții de învățământ superior/companii/alte tipuri de entități unde se efectuează plasamentele) pentru organizarea activităților specifice;
- Inițierea și realizarea de noi parteneriate cu instituții de învățământ superior/companii/alte tipuri de entități unde se efectuează plasamentele și dezvoltă parteneriatele existente; Pregătirea acordurilor de parteneriat;
- Elaborarea contractelor pentru beneficiarii de mobilități și realizarea înregistrarileîor în “Mobility Tool”;
- Participarea la evenimentele naționale și internaționale organizate în cadrul Biroului ERASMUS+;
- Participarea la evenimente de networking organizate în țară și străinătate;
- Participarea la programe de formare și informare organizate de ANPCDEFP, Comisia Europeană sau instituții partenere din Europa sau alte țări ale lumii.

Calendar:
08-22 octombrie 2019 - Inscrierea la concurs transmiterea documentelor in format electronic sau la sediul universitatii
24-25 octombrie 2019 - Sustinerea interviului (pentru candidatii preselectati)
29 octombrie 2019 - Anuntarea rezultatelor

Conținutul dosarului de concurs:
Dosarul de concurs se întocmeşte într-un singur exemplar. Documentele se pot transmite si in format electronic pe adresa relatii_internationale@rau.ro
Documentele prezentate de candidat:
1. Curriculum Vitae (de preferat model Europass);
2. actul de identitate (copie);
3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și al altor acte care atestă efectuarea unor
specializări;
- Diplomă de bacalaureat
- Diplomă de licență și foaia matricolă/supliment la diplomă
- Alte cursuri: de perfecționare sau specializare
4. copii ale documentelor care atesta nivelul competentelor de limba engleza
5. declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
6. adeverintă medicală eliberată de medicul de familie al candidatului sau de unităţile sanitare cu
specializare în Medicina Muncii (adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar,
numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul
Sănătăţii)

Pachet salarial: salariul net: 2.000 lei, bonuri de masa, voucher de vacanta anual, acces sala fitness, acces facilitate campus sportiv, cursuri de formare în tara si in strainatate

Descrierea companiei

Universitatea Romano-Americana este institutie de invatamant superior, persoana juridica de drept privat si de utilitate publica, parte a sistemului national de invatamant.
MISIUNE: Sa ofere EDUCATIE si CERCETARE la un inalt standard de CALITATE, intr-un climat intern stimulativ intelectual atat pentru studenti, cat si pentru intreaga comunitate academica.
VIZIUNE: Promovand un management academic prin excelenta strategic, Universitatea Romano-Americana este recunoscuta la nivel national si international ca universitate de elita.
VALORI:Promovarea excelentei, creativitate si inovare, libertate de gandire si exprimare, responsabilitate profesionala, morala si sociala, cooperare si comunicare.
www.rau.ro

Internaţionalizarea este considerată ca fiind un factor determinant pentru dezvoltarea instituțională. În ultimii ani, procesul de internaţionalizare la Universitatea Româno-Americană a fost subliniat de: extinderea parteneriatelor cu entităţi din afara Uniunii Eurpene, în special; consolidarea și creşterea numărului de mobilități pentru studenți și pentru personalul didactic și administrativ; oferirea unui număr ridicat de cursuri predate de profesori internaţionali; lansarea unor programe de studiu predate exclusiv în limba engleză și cresterea atractivitatii pentru student internationali; crearea unui mediu multicultural; consolidarea componentei “Internaaionalizare acasa Internationaliztion at Home”; implicarea proactiva in internationalizarea sistemului universitar romanesc, in special prin participarea la evenimente international relevante.

Expirat
Consilier mobilitati studenti  -  Universitatea Romano-Americana

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close