Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Compensations Officer

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Ce ar trebui să ai?

  • Studii medii/superioare finalizate;
  • Experiență de minim 6 luni în domenii Customer Care, Client Suport s.a.;
  • Cunoștinte avansate în utilizarea MS Office (Excel, Power Point) și cunoștinte minime tehnice;
  • Limba engleză (mediu/avansat – constituie un avantaj);
  • Abilitați foarte bune de comunicare, organizare, atenție la detalii, susținere prezentări;
  • Curiozitate, perseverenta și pasiune pentru activitatea desfășurată;
  • Orientare către client și dorință de autodepășire și participare activa pentru îmbunătățirea rezultatelor;

 

Ce ar trebui să faci?

 

  • Să înregistrezi toate reclamațiile clienților și să asiguri rezolvarea prompta și profesionala a acestora pentru a reduce la minimum pierderile financiare și nemulțumirea clienților;
  • Verifici toate sursele de informare relevante și toate procedurile în vigoare pentru a furniza clienților rezoluții corecte și complete;
  • Soluționezi sesizările primite din partea clienților în conformitate cu legislația în vigoare și a procedurilor interne ale companiei/departamentului;
  • Întocmești și trimiți periodic rapoarte;
  • Contactezi telefonic clienții;
  • Participi la ședințele periodice în cadrul departamentului;
  • Stabilești și dezvolți o relație profesionala cu colegii și clienții interni/externi;
  • Oferi clienților rezoluții la cele mai înalte standarde de politețe și profesionalism;
  • Contribui la optimizarea proceselor și a procedurilor pentru atingerea obiectivelor departamentului/companiei.

 

Cu ce vine jobul la pachet?

  • Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
  • Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
  • Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
 

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

 

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
 

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 22 Mart. 2024 Reactualizat 21 Apr. 2024 Expiră 21 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.