Publicat 27 Mai 2019 | Reactualizat 26 Iun 2019 | Expiră 27 Iun 2019

Client Service Officer

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

MedLife recruteaza Client Service officer pentru departamentul de Retentie/Vanzari.
Cerinte:

  • Studii universitare finalizate, preferabil in management/financiar/comunicare
  • Disponibilitate pentru program office (Luni-Vineri, 9:00 – 17:30)
  • Experienta de lucru cu clientii B2B (companii) reprezinta un avantaj
  • Cunostinte operare PC (Excel nivel de baza)
  • Nivel mediu engleza
  • Orientare catre rezultate
  • Spirit de echipa
  • Abilitatea de a prioritiza activitatile.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Interactiunea zilnica prin mail sau telefon cu clientii din portofoliul alocat sau cu agentii de vanzari Medlife pentru gestionarea diverselor situatii legate de contractele in derulare
  • Asigurarea satisfactiei clientului
  • Transmiterea, prin email sau curier, a documentelor solicitate de clienti
  • Actualizarea bazei de date
  • Transmiterea de rapoarte regulate cu privire la statusul proiectelor in derulare.

Descrierea companiei

MedLife este cel mai mare furnizor de servicii private de sănătate din România. Compania operează cea mai extinsă reţea de clinici, una din marile reţele de laboratoare medicale, spitale generale şi specializate şi are cea mai mare baza de clienţi pentru Pachete de Prevenţie în Sănătate din ţară. Este, de asemenea, din punct de vedere al vânzărilor, una dintre marile companii private de sănătate din Europa Centrală și de Est.

Acțiunile emise de MedLife SA sunt admise la tranzacționare pe piața reglementată la vedere administrată de Bursa de Valori București, Categoria Premium, având simbolul de tranzacționare ″M″.

Grupul MedLife are un istoric de succes în ceea ce privește atât creșterea organică, cât și creșterea prin achiziții. Începând cu 2009 a deschis sau a achiziționat 83 de unități medicale. Echipa sa puternică si experimentată de management a fost capabilă să creeze si să gestioneze aceste oportunități de creștere, dobândind cunoștințe și experiență valoroase, care să îi permită găsirea celei mai bune căi pentru continuarea cu succes a extinderii.

Angajați sunt bunul cel mai de preț al companiei! Ne definește CALITATEA UMANĂ a personalului medical. Suntem o forță pentru că scriem, clipă de clipă, ISTORIA MEDICINEI PRIVATE din România.

Faptele sunt mărturia idealurilor noastre așa că te așteptăm să demonstrezi că poți SĂ CONSTRUIEȘTI ALĂTURI DE NOI!

Expirat
Client Service Officer  -  MedLife