Publicat 18 Iul 2017 | Reactualizat 17 Aug 2017 | Expiră 18 Aug 2017

Campaign Manager

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTELE POSTULUI:

  • Licentiat in unul din domeniile Marketing, Financiar, Economie, Statistica sau experienta relevanta;

EXPERIENTA IN MUNCA:
  • 1-2 ani experienta in campanii de marketing, analiza de marketing, marketing direct sau al bazelor de date;
  • Experienta in crearea de campanii, coordonarea calendarului de campanii si a relatiei cu beneficiarii si a celor care contribuie la executarea campaniilor;
  • Cunoasterea instrumentelor /aplicatiilor de campaigning (cunoasterea SAS CI este un avantaj).

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
  • O buna cunoastere a software-ului standard de business si baze de date (MS Office, Access, SPSS, SAS, SQL, Visual Basic);
  • Bune aptitudini analitice pentru analizarea datelor de marketing;
  • Capacitatea de a-si insusi noi softuri pentru raportare si analiza campaniilor;
  • Interes in industria de ITC;
  • Participare activa la munca in echipa;
  • Excelente abilitati de comunicare;
  • Puternica motivatie intrinseca, perseverenta;
  • Orientare catre client si rezultate;
  • Bune abilitati de planificare si organizare.

Descrierea jobului

SCOP: Lucreaza impreuna cu echipa de prepaid CRM pentru evaluarea eficientei campaniilor prepay, generarea de analize amanuntite privind baza de clienti, cu scopul de a imbunatati durata de retentie a clientilor in retea si rata de dezactivare a clientilor din segmentul prepay.

RESPONSABILITĂŢI:

  • Defineste planul lunar si anual de campanii pentru utilizatorii de cartele Telekom;
  • Administreaza campaniile de marketing pentru utilizatorii de cartele Telekom in toate stadiile de dezvoltare de la planificare si cercetare pana la executare si urmarirea/ masurarea rezultatelor;
  • Creaza, dezvolta si implementreaza campanii in diferite sisteme de marketing si operationale, inclusiv, CRM, Marketing Automation, Reporting, si instrumente analitice;
  • Urmareste intregul lant de creare a valorii clientilor de cartele Telekom: de la atragerea clientilor pana la retinerea acestorea si colaboreaza cu toate structurile implicate:Vanzari, marketing , IT, Tehnic etc;
  • Are responsabilitati alaturi de analisti in dezvoltarea si mentinerea bazelor de date utilizate in campanii prin adaugarea de noi informatii generate de schimbarile de oferte din piata si din companie;
  • Urmareste analizele referitoare la utilizatorii de cartele Telekom si pe baza acestora defineste segmentele si ofertele care sa fie utilizate in campanii;
  • Defineste politica de contact si tipul de campanii cu care sunt adresati utilizatorii de Cartele Telekom functie de vechimea si utilizarea serviciilor Telekom;
  • Participa in procesul de implementare al ofertelor utilizate in campanii;
  • Creaza si executa campanii tactice care educa si retin clientii de prepaid, stimuleaza cererea si sustin obiectivele comerciale si de venituri;
  • Asigura coordonarea si comunicarea clara intre structurile implicate in definirea si executarea campaniilor, precum si a celor direct afectati de acestea: marcom, vanzari, dezvoltare de produse si oferte, e-business;
  • Imbunatatateste continuu procesul de planificare si executie al campaniilor.

Expirat
Campaign Manager  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.