Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Call Center Officer - Divizia Operatiuni

Libra Internet Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora. Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii. Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6500 lei brut si 11500 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

CERINTE:
- Esti absolvent/a studii superioare;
- Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (minim 1 an) - constituie avantaj;
- Ai experienta in domeniul bancar (minim 6 luni);
- Ai foarte bune abilitati de comunicare;
- Esti o persoana organizata si pozitiva;
- Cunosti limba engleza - nivel avansat;

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

- Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;
- Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
- Colectezi, analizezi si evaluezi sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propui schimbari si imbunatari;
- Respecti si aplici politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
- Cunosti foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.
- In turele de weekend vei lucra 12h (8:00-20:00) - alternativ cu ceilalti colegi, un weekend la birou, un weekend liber;
- Daca vei lucra in weekend poti avea liber in zilele joi-vineri sau luni-marti;
- In turele din intevalul luni-vineri vei lucra 8h30 (8-16:30 sau 9-17:30 sau 10:30-19:00 sau 13:30-22:00) - program flexibil;

BENEFICII:
Beneficii legate de timp:
- Program flexibil, inclusiv "Late Monday and Early Friday"
- Program de lucru hibrid
- Liber de ziua ta de nastere
- Concediu de studii
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
Beneficii financiare si abonamente:
- Tichete de vacanta (3500 lei)
- Tichete de masa (40 lei/zi)
- Prime de sarbatori
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador
- Abonament la Bookster
- Pensie privata
- Ajutor pentru evenimente deosebite
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices
- Sesiuni de dezbateri - Debatable
- Programe sportive - Libra Energize
- Programe culturale - Libra Cultural
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing

Descrierea companiei

Libra Internet Bank ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. La noi vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Publicat 2 Apr. 2024 Reactualizat 23 Apr. 2024 Expiră 2 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.