Publicat 14 Sep 2017 | Reactualizat 25 Sep 2017 | Expiră 14 Oct 2017

Call center agent (telefonie fixa si TV)

3 posturi

Candidatul ideal

Dacă te regăseşti în descrierea de mai jos eşti potrivit pentru noi :

• Vrei să ȋncepi o carieră ȋn vânzări, chiar dacă NU ȋţi acordă nimeni sansa pentru ca ai 0 experienţă;
• Îţi place să vorbeşti la telefon;
• Eşti bun în comunicare şi negociere;
• Eşti ambiţios, pozitiv şi relationezi uşor cu oamenii;
• Lucrezi bine în echipă;
• Organizarea, inovaţia şi orientarea către client sunt punctele tale forte;
• Eşti persoana care se implică 100% în ceea ce face.

Descrierea jobului

Cum arată o zi la Optima?
• Identifici nevoile clienţilor şi menţii standardele de calitate;
• Vinzi servicii de telefonie fixă, TV şi internet clienţilor existenţi;
• Oferi informaţii corecte referitoare la produsele şi serviciile promovate;
• Îţi ȋndeplineşti obiectivele lunare individuale şi de echipă;
• Participi activ la îmbunătăţirea proceselor de lucru;
• Căştigi concursurile din cadrul echipei din care faci parte.

Ce îţi oferim:
• Un program flexibil, full time, in intervalul 10:00 – 20:30 (Bucuresti), 10:00-21:00 (Iasi), de luni până vineri;
• Salariul fix, bonuri de masă şi posibilitatea de a-ţi mări considerabil veniturile prin bonusuri;
• Dinamism şi competitivitate într-o atmosfera de lucru plăcută;
• Acces la training-uri de specialitate si formare continuă;
• Evenimente interne, concursuri motivaţionale, activităţi împreună cu echipă;
• Transparenţă şi corectitudine.


BUCUREŞTI: Locaţie aproape de staţia de metrou Pipera: B-dul Dimitrie Pompeiu, nr. 10A, bl. Conect 1, etaj 3, modul 2, camera 1, sector 2.

IAŞI: Locaţie ȋn centru, lăngă Mall Palas, str. Palat nr. 11, Cladirea BCR, Etaj 2

https://www.facebook.com/Optima-151913904869222/?fref=ts

http://www.optimacall.ro/cariere/

Descrierea companiei

Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.

Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2015, 2016 and 2017.

Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 250 people in its offices in Bucharest and Iasi.

Call center agent (telefonie fixa si TV)  -  Optima Solutions Services SRL