Publicat 25 Mar 2019 | Reactualizat 22 Apr 2019 | Expiră 25 Apr 2019

Business Analyst - FINANCIAL PROCESS

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Good knowledge of financial processes;
Education: Economic / Finance graduates are strongly preferred;
Experience in running projects or process optimization initiatives - mandatory;
Participation in software implementation projects represents an advantage;
Good knowledge of IT applications (MS Office; ERP systems - SAP would be a plus)
Proficient in English
Strong planning & organization skills, prioritization and time management
Result oriented
Strong analytical skills
Good communication skills
Ability to manage multiple priorities in a fast-paced, dynamic environment;
Ability to work under pressure and meet deadlines with „can do” attitude

Descrierea jobului

We are looking to expand our team of Finance Process Improvement with a Financial Process Specialist.
What you have to do:
Process optimization:

Analyzes the processes carried out within the Finance department and proposes actions to optimize them;
Validates the proposed solutions together with the direct superior and the business owner of the respective process;
Implement or support the implementation of the proposed solution and validated solutions within the established deadlines and parameters;
Follow the training process of those responsible for the new process;
Assess the benefits of implementing process and system improvements and report to managers in affected departments;

Project running
Participate, when appointed by superiors, to intra and inter-departmental projects;
Ensures the coordination of the areas with financial and accounting impact in the projects in which it is involved and is responsible that the objectives of its area of ​​responsibility are respected (time, resources, solutions, budget);
Establish together with the project manager the purpose, resources and business case on the FICO (Finance and Controlling) integration area;
Monitor the end-to-end financial processes within the projects established in the department;
Involves, when assigned to higher level, in projects for the development and implementation of new IT systems and processes at the local level for the areas with impact in the processes of the Financial Department, in order to achieve the strategic objectives of the company;
Analyze and deliver on time all Group requests on the projects and areas involved.

Support
Support in post-implementation phase of new systems and modules in the Finance department, working closely with the business, It department and consultants;
Provides support to the Financial Department from collection / identification of requirements until their implementation;
Provide support in preparing documentation with specifications along with business and IT;
Revise and adapt training materials and ensure key user training;
Provide support or develop and implement the policies and procedures specific to the activity in the financial department or other departments with an impact in the financial-accounting area;
Verifies periodically by observing the procedures implemented within the Financial Department;
Communicates to the superior any deviation from the rule, difficulties encountered in performing the tasks on time and correctly.

Descrierea companiei

MEGA IMAGE este un lanţ de supermarket-uri cu o puternică prezenţă atât la nivel internaţional, cât şi la nivel naţional. Făcând parte din Ahold Delhaize Group, MEGA IMAGE este o companie dinamică ce se află în plin proces de expansiune. Pentru mai multe informaţii, vă invităm să vizitaţi website-urile noastre: www.aholddelhaize.com , www.mega-image.ro.

Anul acesta, prin fuziunea care a avut loc, grupul Ahold Delhaize a devenit lider pe segmentul de supermarket şi comert online printr-o reţea de 22 de mărci locale lideri de piață și 6.500 de magazine în 11 țări. Împreună, aceste mărci implică peste 375.000 de asociați în 6.500 de băcănii și magazine de specialitate și includ cel mai mare retailer online din Benelux și cele mai importante băcănii din Benelux și Statele Unite. Mărcile Ahold Delhaize sunt în topul retail-ului sustenabil, care susține responsabil sursele de producție și comunitățile locale și ajută consumatorii să facă cele mai sănătoase alegeri. MEGA IMAGE, acum parte integrantă a grupului Ahold Delhaize, este prezentă pe piaţa din România din anul 1995, dezvoltându-se continuu pentru a oferi servicii de calitate clienţilor şi colaboratorilor săi. Suntem în permanentă legătura cu colegii noştri din cadrul grupului. Învăţăm, cultivăm talente şi inovam. Împărtăşim un set comun de valori, care ne fac să devenim mai puternici atât în echipă, cât şi individual. Aceste valori reprezintă fundamentul comportamentului nostru şi cheia succesului nostru.

MEGA IMAGE este o companie mereu în căutare de talente. Funcţiile din sediul MEGA IMAGE sunt create pentru a oferi suport magazinelor prin asigurarea coerenţei strategice şi prin facilitarea execuţiei propriu-zise. Retailul îţi oferă mereu şansa de a te dezvolta într-un mediu dinamic, unde umorul este binevenit şi munca în echipă este preţuită întotdeauna. Alăturându-te centrului de suport la MEGA IMAGE, vei avea oportunitatea de a lucra într-o organizaţie multinaţională, flexibilă, dinamică, responsabilă din punct de vedere social, care încurajează iniţiativele şi dezvoltarea personală a angajaţilor săi. De asemnea, vei avea multe oportunităţi pentru a învăţa şi a te conecta cu colegii tăi din întreaga lume.

Crezi că aceasta este organizaţia care ŢI se potriveşte? Atunci alătură-te ACUM echipei MEGA IMAGE! Te rugam să trimiţi aplicaţia ta la: recrutare@mega-image.ro sau să aplici online pe: www.mega-image.ro Îţi mulţumim!

Expirat
Business Analyst - FINANCIAL PROCESS  -  Mega Image