Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate: Reprezinta un avantaj studiile in domeniul farmaceutic/medical;
- Experienta in domeniul farmaceutic/medical – must have;
- Buna organizare individuala si capacitatea de a urmari proiecte de la creare la implementare;
- Experienta de lucru cu pachetul Office: Excel, Word, Power point;
- Experienta de lucru cu platforme de social media.
ABILITATI:
- Creativitate si gandire analitica;
- Abilitati excelente de structurare a unui discurs, precum si a unui material de prezentare/promovare;
- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;
- Abilitati de a lucra si de a relationa cu echipe interdepartamentale;
- Abilitati de previzionare pe termen mediu si lung;
- Abilitati de creare rapoarte relevante de performanta;
- Abilitati de interpetare rapoarte analitice si sintetice;
- Capacitate de identificare si planificare strategii in concordanta cu rezultatele/obiectivele/piata;
- Abilitati de sustinere programe de training si prezentari de produs .
Descrierea jobului
- Crearea si implementarea strategiei de marketing de produs pentru produse existente in gama si pentru cele ce urmeaza a fi lansate pe piata;
- Stabilirea canalelor de comunicare pentru promovarea fiecarui produs/game de produse;
- Propunerea, urmarirea si calibrarea periodica a bugetului de marketing;
- Crearea planului de analiza a concurentei si de strategii care sa sustina vanzarile proprii;
- Crearea de strategii de crestere a cifrei de afaceri si Market Share impreuna cu echipa de vanzari;
- Gestionarea gamei de produse existente, lansarea de noi produse si pozitionarea lor pe piata .
- Participa la intalniri, simpozioane stiințifice si conferinte cu scopul de a promova produsele din portofoliu si de a consolida imaginea brandului in randul profesionistilor din domeniul sanatatii;
- Propune, monitorizeaza si calibreaza permanent targetele de vanzari pentru fiecare produs din gama;
- Sustine sesiuni de training de produs, pentru a se asigura ca echipa de vanzari a inteles aplicabilitatea, beneficiile produsului si mesajele cheie ce trebuie transmise;
- Efectueaza vizite in teren pentru a identifica modul in care e aplicata strategia de marketing si provocarile cu care se confrunta echipa de vanzari, astfel incat sa poata interveni cu materiale care sa sustina promovarea produselor si cresterea vanzarilor.
- Asigurare de sanatate privata;
- Asigurare de viata;
- Bonuri de masa;
- Bonus de fidelizare pentru vechime in companie;
- Prima de Craciun/ Paste/ zi de nastere;
- Bonus de performanta;
- Zi libera de ziua ta de nastere;
- Zi libera in data de 24 decembrie (Ajunul Crăciunului);
- Contrubutie asiguratorie la Pilon III de pensii, suportata de angajator /lunar;
- Bonus de performanta.
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.