Auditor Intern

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Licențiat în domeniul financiar;
  • Experiență practică în domeniul financiar, din care pe audit intern minim 5 ani. Experiență anterioară în firme de audit este un plus. Candidatul trebuie să fie familiar cu toate conceptele enumerate mai sus;
  • Un foarte bun comunicator, asertiv, hotărât, direct; poziția este o autoritate în Companie și acționează atât în zona de management, cât și în cea a staff-ul medical și a celui administrativ;
  • Aptitudini organizatorice avansate;
  • Înțelegere a ecosistemului ERP dintr-o companie, contabilitate, gestiune, vânzare;
  • Capacitatea de identificare rapidă și exactă a problemelor;
  • Capacitatea de a propune soluții și de a urmări implementarea lor;
  • Atenție deosebită acordată detaliilor, capacitate avansată de analiză și sinteză;
  • Gândire strategică, proactivă, "out of the box";
  • Orientare spre obiective și respectarea cu strictețe a termenelor limită;
  • Abilitatea de a menține confidențialitatea informațiilor;
  • Corectitudine, seriozitate, tenacitate, obiectivitate;
  • Cunoștiințe avansate de Excel.

Descrierea jobului

Departamentul Control Financiar și Audit Intern caută un Auditor Intern care se va alătura unei echipe de profesioniști în domeniu, acționând ca un lider pe zona lui de activitate. Auditorul Intern influențează prin acțiunile sale activitatea departamentelor operaționale, identificând deficiențele în mod operativ și urmărind implementarea acțiunilor corective în mod eficient și efectiv, menținând în acelasi timp o relație deschisă, corectă și pe principii de profesionalism cu operaționalul, la toate nivelele de management și execuție.
Auditorul intern răspunde de prezentarea obiectivă, corectă, fidelă și fără omisiuni a deficiențelor constate în misiunile încredințate de management, precum și de prezentarea în rapoartele de audit a inexactităților și erorilor constatate,cu includerea elementelor probante.

Sarcini principale :
  • Efectuează misiuni de audit intern conform programării aprobate de management, precum și misiuni de audit intern ad-hoc;
  • Colectează elemente probante necesare pentru a trage concluzii și a exprima opinii asupra situațiilor auditate;
  • Întocmește rapoarte de audit, propunând măsuri și urmărind implementarea măsurilor aprobate de management;
  • Urmărește procedurile utilizate pentru elaborarea documentelor justificative, circulația acestora și modalitățile de contabilizare;
  • Verifică procedurile prin efectuarea de teste de conformitate, sondaje, identificarea punctelor forte și a punctelor slabe, asigurând suport decizional pentru diminuarea riscurilor, prin propunerea de măsuri corespunzătoare;
  • Analizează procedurile, propunând managementului controalele necesare.

Descrierea companiei

SANADOR a luat fiinţă pentru că avem o misiune. Stim că sănătatea este cea mai importantă pentru tine, iar noi suntem aici ca să incercăm să trecem împreună peste orice obstacol. Îţi ascultăm problemele şi dezvoltăm pentru tine tratamente personalizate.

SANADOR înseamnă medici de elită, tehnologie de top şi grijă fără cusur. Ne-am propus să demonstrăm aceste lucruri zi de zi. Clinica SANADOR Decebal, inaugurată în 2001, este cea dintâi unitate SANADOR şi s-a făcut remarcată încă de la început prin profesionalismul echipei medicale. În 2006, am deschis SANADOR Victoriei, prima clinică medicală dotată cu laborator propriu de analize medicale. Am continuat să investim capital si expertiză pentru cele mai bune tratamente medicale, astfel că, în 2011, am inaugurat Spitalul SANADOR, cel mai mare spital clinic privat din Romania, cu 413 paturi şi 10 săli de operatie, cu una dintre cele mai performante secţii de terapie intensivă (adulţi si copii), compartiment de primiri urgenţe, flotă proprie de ambulanţe şi linii de gardă permanente, inclusiv laborator de analize şi radiologie imagistică medicală de top.

Valorile SANADOR sunt excelenţă, inovaţie, integritate, empatie şi spirit de echipă. Avem misiunea de a îmbunătăţii calitatea vieţii pacienţilor prin acces la cele mai bune tehnologii şi servicii medicale si suport din partea unei echipe de medici dedicaţi şi profesionisti. Dorinţa SANADOR este de a deveni primul loc şi prima opţiune a pacienţilor în materie de servicii medicale. Ne dorim să stabilim un standard înalt în ceea ce înseamnă grija pentru pacient, respect, compasiune şi profesionalism şi să oferim cel mai bun preţ pentru servicii medicale de top.

În prezent, echipa SANADOR numără peste 1 600 de angajaţi şi peste 1 500 de medici colaboratori, echipă cu o îndelungată experienţă şi de un înalt profesionalism ce au ca unic scop, să claseze SANADOR drept un centru medical de referinţă din Bucureşti ce poate asigură asistenţa medicală completă cu ajutorul tehnologiei ultraperformante pentru diagnosticare şi tratament.

Publicat 4 mai 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.