Publicat 10 Apr 2008 | Expiră 25 Apr 2008

Assistent Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cunoştinţe, abilităţi şi deprinderi:
- cunoaşterea şi înţelegerea structurii afacerii, a cerinţelor, specificului şi priorităţilor activităţilor de vânzare
- cunoştinţe economice de bază
- cunoştinţe operare PC
- abilitati de comunicare si de lucru in echipa
- abilităţi de negociere
- abilităţi de utilizare a diferitelor instrumente necesare activităţii sale
- abilităţi de utilizare a instrumentelor de analiză şi evaluare: rapoarte, software, etc.
- deprinderi de comunicare verbală şi scrisă
-personalitate proactiva, dinamica si entuziasta

Descrierea jobului

Principalele activităţi:
- răspunde de buna organizare a documentelor şi actelor pe care le gestionează
- răspunde de confidenţialitatea operaţiunilor firmei conform legilor în vigoare
- coordonează fluxului de corespondenţă şi comunicările din sediu
- menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor
- arhivează documentele firmei
- asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între sediul central şi punctele de lucru ale companiei
- ajută directorul de vânzări în activitatea de organizare a evenimentelor, încheie contracte de prânz cu clienţii

Descrierea companiei

www.exclusivcatering.ro

Expirat
Assistent Manager  -  SC Exclusiv Catering Srl