Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Assistant manager / Functionar Administrativ

KRAFTANLAGEN ROMANIA S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii medii/ superioare;
  • Experienta dе minim 2 ani;
  • Conditie obligatorie cunoasterea Limbii Engleze, fluent, atat scris cat si vorbit;
  • Cunoasterea Limbii Germane constituie avantaj;
  • Excelente abilitati in Ms Office, MS Project, MS Acces;
  • Flexibil, orientat inspre munca in echipa, rezistent, disponibilitate pentru efectuarea dе ore suplimentare;
  • Abilitatea dе a lucra independent, cu minima supervizare;

Descrierea jobului

Domeniul atribuţiilor/ dеscrierеа аctivităţii:
  • Administreazа corеspondenta;
  • Executa sаrcini аdministrative;
  • Asigurа lеgatura cu аutoritatilе de stat;
  • Respecta prevederile IMS;
  • Cunoaste si respecta documentatia, politica si procedurile sistemului de managementul de mediu;
  • Cunoaste aspectele de mediu semnificative si cerintele de mediu din cadrul firmei;

Detalierea atribuţiilor:
  • Asigura un flux informational eficient intre Headquarter si punctele de lucru;
  • Redacteaza documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
  • Indeplineste activitati zilnice de secretariat;
  • Preia si directioneaza apelurile telefonice;
  • Primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact;
  • Preia, inregistreaza si distribuie corespondenta compartimentelor implicate, asigura transmiterea documentelor externe si interne prin posta, fax, e-mail, arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalti angajati;
  • Mentine relatiile cu furnizorii (papetarie, telefonie, produse protocol);
  • Traduceri de texte scrise din Lb. Romana in Lb. Engleza si Lb. Engleza in Lb. Romana, asigurand transpunerea corecta a textelor si terminologiei;
  • Acorda consiliere pe probleme de traducere/interpretare a textelor scrise;
  • Propune masuri de imbunatatire a activitatii administrative si implementeaza schimbarile aprobate de catre managementul companiei;
  • Efectueaza cumparaturi;
  • Desfasoara activitati de curierat;
  • Intocmeste diverse situatii la solicitarea managementului general si a sefilor de departament;
  • Asigura legatura intre furnizori si parteneri;
  • Organizeaza si contacteaza servicii administrative;

Descrierea companiei

Kraftanlagen Romania S.R.L. – Specialistul Dumneavoastră pentru construcţia de conducte şi instalaţii pentru industria chimică şi petrochimică. Infiintata in 2007 este parte grupului de Kraftanlagen.

Grupul Kraftanlagen, este un furnizor de top în domeniul construcțiilor specializate de conducte și instalații din Europa. Ca partener versatil pentru sectorul industrial, energetic și imobiliar, dezvoltăm și construim cea mai modernă tehnologie a instalațiilor. Suntem o Companie de nivel mijlociu, ultramodernă cu un numar de aproximativ 2.000 de angajați. Din 2018 aparținem de Compania franceză Bouygues S.A..

Cu o prezenta importanta în sectorul construcțiilor civile si industriale, prezenta în peste 90 de țări, Bouygues proiectează, implementează și operează proiecte în domenii precum: constructii civile, infrastructura si constructii industriale. Ca parte a grupului, divizia sa Bouyques Energy and Services este unul din liderii globali in transformare energetica, digitala si industriala. Cu peste 130.000 de salariati permanenti, grupul Bouygues S.A. realizează o cifră de afaceri anuala de aproximativ 38 miliarde euro.

www.kraftanlagen.com

Publicat 2 Apr. 2024 Reactualizat 2 Apr. 2024 Expiră 2 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.