Asistent vanzari Backoffice
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Prețuim profesionalismul, educația și căutăm oameni care au:
- capacitatea de a se adapta ușor, punctualitate și răbdare
- orientare către client
- bune abilități de comunicare, abilități de negociere;
- lucrul într-un soft ERP reprezintă avantaj;
- Nice to have experiența back office pe vânzări și deschidere la discuții permanente cu partenerii interni și externi
Descrierea jobului
- Procesează oferte și comenzi, pe toate tipurile de produse din portofoliu
- Verifică stocurile în momentul ofertării și transmite particularitățile la fiecare solicitare
- Urmărește rezervarea ofertelor
Ce oferim:
Contract de munca pe perioadă nedeterminată;
Salariu motivant;
Suport constant pe parcursul desfășurării activității;
Tichete de masă;
Tichete cadou, în condiţiile legii;
Abonamente Bookster-cărţi şi articole online;
Coffee break room în cadrul firmei;
Traininguri și formări profesionale;
Posibilități de promovare în cadrul organizației;
Reduceri pentru angajaţi la achiziţionarea de produse din cadrul firmei;
Descrierea companiei
Trutzi S.R.L este o societate dinamica si flexibila, orientata catre nevoile si cerintele clientilor, reusind acest lucru intr-un timp foarte scurt, o data cu deschiderea unitatii de productie in anul 2009.
Pe viitor, vrem sa crestem capacitatea de productie si sa extindem reteaua de distribuitori si de depozite proprii la nivel national. In prezent, atat prin depozitele proprii din Suceava, Bucuresti, Cluj-Napoca, Iasi, Constanta, Galati si Pitesti, cat si prin reteaua nationala de distribuitori, acoperim majoritatea judetelor din tara in ce priveste livrarea imediata a comenzilor (12-24h), celelalte judete ale tarii fiind deservite prin intermediul livrarilor prin curierat rapid. Pe o piata care este in continua miscare, suntem mereu in cautare de noi colaborari, alaturi de care ne dorim sa crestem!