Candidatul Ideal
- Nivel studii : superioare
- Experienţă în domeniu: minim 1 an .
- Abilităţi de utilizare a PC (pachet MS Office) - nivel mediu
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala
- Spirit organizatoric, dinamism şi adaptabilitate
- Abilităţi de comunicare şi rezolvare rapidă a problemelor
- Limba engleza: - nivel avansat
- Disponibilitate de a lucra in afara localitatii - (Pro Optica,Str.Bucuresti nr.23-25,Frumușani)
- Experienţă în domeniu: minim 1 an .
- Abilităţi de utilizare a PC (pachet MS Office) - nivel mediu
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si orala
- Spirit organizatoric, dinamism şi adaptabilitate
- Abilităţi de comunicare şi rezolvare rapidă a problemelor
- Limba engleza: - nivel avansat
- Disponibilitate de a lucra in afara localitatii - (Pro Optica,Str.Bucuresti nr.23-25,Frumușani)
Descrierea jobului
Principalele atribuţii şi responsabilităţi:
- Efectuează activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al managerului
- Înregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente.
- Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice.
- Primirea şi trimiterea corespondenta, email , memo si repartizarea lor.
- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi.precum si in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei.
- Primeste persoanele din afara(client,parteneri de afaceri) asigurand protocolul aferent.
- Manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine ,care vin în firmă, indiferent în ce calitate se prezintă acestea.
- Tehnoredactare/copiere/redactare/arhivare documente.
- Claseaza corect documentele gestionate pentru a asigura acces rapid la ele .
Beneficii :
- Salariu atractiv
- Masa de pranz - asigurata de companie
- Prima de Paste
- Bonus anual de performanta
- Petrecere de Craciun
- Abonament servicii medicale la clinica privata
- Transport asigurat sau decont carburant
- Cursuri de calificare, formare si dezvoltare personala.
- Program de lucru luni – vineri 8.30 – 16.30 (pauza de masa 15 min inclusa in program).
Activitatea se va desfasura in punctul de lucru - Pro Optica,Str.Bucuresti nr.23-25,Frumușani.
- Efectuează activităţi administrative în scopul eficientizării timpului de lucru al managerului
- Înregistrarea intrărilor şi ieşirilor de documente.
- Preluarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice.
- Primirea şi trimiterea corespondenta, email , memo si repartizarea lor.
- Asigurarea rezervărilor, cazării şi transportului pentru delegaţii interni şi externi.precum si in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor/partenerilor firmei.
- Primeste persoanele din afara(client,parteneri de afaceri) asigurand protocolul aferent.
- Manifestă atenţie faţă de toate persoanele străine ,care vin în firmă, indiferent în ce calitate se prezintă acestea.
- Tehnoredactare/copiere/redactare/arhivare documente.
- Claseaza corect documentele gestionate pentru a asigura acces rapid la ele .
Beneficii :
- Salariu atractiv
- Masa de pranz - asigurata de companie
- Prima de Paste
- Bonus anual de performanta
- Petrecere de Craciun
- Abonament servicii medicale la clinica privata
- Transport asigurat sau decont carburant
- Cursuri de calificare, formare si dezvoltare personala.
- Program de lucru luni – vineri 8.30 – 16.30 (pauza de masa 15 min inclusa in program).
Activitatea se va desfasura in punctul de lucru - Pro Optica,Str.Bucuresti nr.23-25,Frumușani.
Descrierea companiei
PRO OPTICA S.A. is a private Romanian company, leader of the Romanian Defense & Security optronic based solutions Market and a player in the International Market. The high professionalism in performing the work, the dynamics of development and the flexibility to the market demands are sustained and achieved by the teamwork of the 70 employees of the company (scientists, engineers, technologists, economists, technicians and administrative personnel). Visit www.prooptica.ro to learn more.