Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

ASISTENT MANAGER

Tecnic Consulting Engineering Romania SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
Cunostinte corespondenta de afaceri
Cunostinte excelente de limba romana si engleza scris/vorbit;
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;Aptitudini:
Personalitatea, carisma, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;
Capacitate de organizare pe prioritati.

Descrierea jobului

Organizarea si administrarea agendei zilnice de lucru a Managerului General;
Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
Organizarea deplasarilor;
Traducerea si redactarea de documente;
Inregistrarea, distribuirea, organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.

Responsabilităţi
- managementul documentelor companiei (sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere);
- gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei);
- administrarea apelurilor de intrare în companie;
- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curierat;
- coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor);
- coordonarea activităţilor de deplasare a personalului companiei (se ocupă de rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete).

SE OFERĂ
- un mediu de lucru modern şi dinamic;
- condiţii foarte bune de lucru;
- salariu motivant.
Publicat 7 Mai 2024 Reactualizat 7 Mai 2024 Expiră 6 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.