Asistent Manager
CLASICO PAPER SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Persoana comunicativa, dinamica, responsabila, orientata spre rezultate si atenta la detalii.
Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.
Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.
Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.
Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.
Minim un an vechime in munca.
Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor.
Capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp.
Cunostinte foarte bune de Microsoft Office si navigare pe internet.
Cunoasterea programului NeoSys pentru partea de salariati constituie un avantaj.
Minim un an vechime in munca.
Descrierea jobului
Activitati specifice:
Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelor
Se ocupa de partea de protocol
Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.
Activitati de secretariat:
Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)
Intocmeste si redacteaza adrese si alte documente
Arhiveaza corect documente.
Alte activitati:
Emite instrumente de plata catre furnizori.
Face plati bancare.
Intocmire de adeverinte pentru angajati
Tine sub control valabilitatea tuturor asigurarilor specifice societatii si reinnoirea lor prin firma colaboratoare.
Beneficii: Mediu de lucru tanar si dinamic; posibilitati de invatare si dezvoltare personale, salariu atractiv in functie de experienta si dorinta de implicare.
Asigura legatura dintre managerul general si restul departamentelor
Se ocupa de partea de protocol
Raspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat fata de persoanele cu care vine in contact in cadrul firmei si din afara ei si prin activitatea desfasurata.
Activitati de secretariat:
Asigura buna circulaţie a documentelor şi a informaţiilor la nivelul firmei, si in relatia cu partenerii (preluare apeluri telefonice contabilitate/furnizori, mailuri, corespondenta)
Intocmeste si redacteaza adrese si alte documente
Arhiveaza corect documente.
Alte activitati:
Emite instrumente de plata catre furnizori.
Face plati bancare.
Intocmire de adeverinte pentru angajati
Tine sub control valabilitatea tuturor asigurarilor specifice societatii si reinnoirea lor prin firma colaboratoare.
Beneficii: Mediu de lucru tanar si dinamic; posibilitati de invatare si dezvoltare personale, salariu atractiv in functie de experienta si dorinta de implicare.
Descrierea companiei
Societate in plina ascensiune si dezvoltare asteapta cele mai bune C.v-uri in vederea stabilirii unor interviuri. Activitatea noastra principala este distributia de consumabile de birou,de asemenea avem productie proprie in domeniul tipizatelor,agendelor si calendarelor precum si a oricarui formular cu regim special.
Publicat
4 Apr. 2024
Reactualizat
30 Apr. 2024
Expiră
4 Mai 2024
Joburi similare