Asistent manager

ALTIUS SA 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

• Ai experienta minim 6 luni ca Office Manager/Asistent Manager ;
• Ai cunostinte medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Studii superioare;
• Cunostinte de limba Engleza;
• Esti o persoana sociabila atenta la detalii, responsabila, punctuala ;
• Ai capacitatea de a integra volume mari de informatii, de concentrare asupra elementelor care genereaza succesul si luarea deciziilor in conditii de presiune a timpului

Descrierea jobului

• Primirea clientilor si colaboratorilor, activitati de protocol;
• Redactare email-uri, diferite documente solicitate de management;
• Gestioneaza toate aspectele activitatilor organizationale;
• Mentine legatura cu administratia cladirii pentru diverse probleme;
• Mentine legatura cu echipa de curatenie;
• Mentine legatura cu furnizorii de produse si servicii;
• Mentine legatura cu agentiile de turism;
• Monitorizarea stocului de consumabile;
• Raspunde de primirea si expedierea coletelor (corespondentei), pentru societate si clientii acesteia ;
• Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
• Sprijina echipa in ceea ce priveste sarcinile administrative;
• Organizeaza biroul si este responsabil pentru toate sarcinile administrative de rutina;
• Organizarea agendei directorului/managerilor, rezervari calatorie (cumparare bilete avion, rezervare restaurant/hotel);
• Participa la diverse proiecte in colaborare cu alte departamente la cererea acestora ;
• Furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate; • Pastrarea confidentialitatii tuturor datelor la care are acces.

Descrierea companiei

Știm că domeniul veterinar este unul plin de provocări, iar pentru a reuși, ai nevoie de un partener de încredere. Un partener care să te asculte și să te ajute să găsești soluția care se potrivește cel mai bine afacerii tale. Cineva care să te pună la curent cu cele mai noi tehnologii disponibile pe piață, și care în același timp să îți poată explica cum funcționează.
Acel partener suntem noi. Încă din 1999 când am pornit la drum, le-am oferit partenerilor noștri un portofoliu divers, pentru a oferi o flexibilitate cât mai mare pentru afacerea lor. Iar pentru că dorim să fii sigur de alegerea pe care o faci.
Ce oferim?
• Un loc intr-o echipa unita, care contribuie la dezvoltarea ta profesionala si personala, care crede ca succesul tau inseamna succesul tuturor; • Un mediu de lucru prietenos, amplasat intr-o locatie centrala; • Formare continua, ceea ce iti asigura dezvoltarea personala prin acumularea de informatii specific profesiei, dar si dobandirea de competente ce pot fi utilizate in orice alt domeniu; • Salariu atractiv, bonuri de masa și alte prime; • În fiecare an se organizează teambuilding unde toată echipa participa;
Publicat 30 Sept. 2022 Reactualizat 28 Oct. 2022 Expiră 30 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.