Asistent Manager

SC ALKA TRADING CO SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:

Studiile superioare finalizate constituie un avantaj
Cunostinte de limba engleza (scris/vorbit) mediu/high
Persoana dinamica si capabila sa gesitioneze o varietate de cerinte
Abilitati bune de comunicare
Atitudine pozitiva
Capacitate mare de organizare
Cunostinte temeince de Microsoft Office Apps (Outlook, Word, Excell, Power Point)

Descrierea jobului

Responsabilitati :

Asigura implementarea sarcinilor departamentului
Gestioneaza buna desfasurare a activitatilordin cadrul birourilor
Este responsabil de achizitiile de bunuri si servicii care deservesc functionarea optima a sediului central
Verificarea bunei functionari a sistemului de control acces si CCTV
Gestioneaza relatia cu furnizorii,a partii contractuale si facturile aferente

Oferim:

Mediu de lucru placut
Bonuri de masa
Oportunitati reale de dezvoltare a carierei
Tichete cadou de Pasti si Craciun
Asigurare de sanatate si servicii medicale private

Descrierea companiei

Alka este compania care pune suflet iar prima noastra grija sunt consumatorii. Vrem sa ii surprindem mereu placut cu retete delicioase, ingrediente de cea mai buna calitate, ambalaje usor de deschis si de depozitat. Te invitam in echipa Alka, unde vei avea parte de un mediu de lucru dinamic in care te poti dezvolta alaturi de colegi sufletisti.

Publicat 21 Sept. 2022 Reactualizat 12 Oct. 2022 Expiră 21 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.