ASISTENT MANAGER

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Studii superioare și experiența profesională pe un post similar;
- Cunoaşterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, OutlookExpress), Navigare Internet;
- Capacitate dе organizare şi planificare a activităţilor curente;
- Ţinută business;
- Incadrare și prioritizare a activității în funcție dе termene limită, reguli și proceduri;
- Disponibilitate dе îndeplinire a sarcinilor suplimentare;
- Fluenţă verbală;
- Personalitate dinamică, comunicativă organizată și analitică;
- Corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, inteligență, gândire logică;
- Disponibilitate la program prelungit ( dacă este cazul).

Descrierea jobului

- Asigură un flux informаţional еficiеnt întrе mаnagerul companiei, depаrtаmentеlе din cаdrul sеdiului cеntral şi punctеlе de lucru;
- Organizeаză agеndа zilnică dе lucru а manаgerului general;
- Organizează întalniri de afaceri sau diverse evenimente/protocol ;
- Redactează documente, rapoarte, informări, comunicări generale;
- Pregatirea documentelor și a prezentărilor pentru ședinte/întâlniri – acționează ca interfață cu restul departamentelor;
- Menţinerea relaţiilor cu furnizorii, clienții si subantreprenorii (papetărie, telefonie mobilă), etc.
- Intocmește și actualizează informațiile despre parteneri , clienți și colaboratori;
- Monitorizează e-mail-urile și lista de sarcini a managerului;
- Arhivarea fizica și electronică a tuturor documentelor;
- Menținerea stocului de produse, birotică și papetărie;
- Propune măsuri de îmbunătăţire a activităţii administrative şi implementează schimbările aprobate de managerul general;

Beneficii:

- Condiții moderne de lucru;
- Instruire și susținere permanentă;
- Pachet salarial atractiv;
- Oportunități de dezvoltare profesională într-o companie în plină ascensiune;

Descrierea companiei

Cu o experiență de peste 15 ani în execuția și prestarea de servicii complete în domeniul construcțiilor, ne regăsim astăzi în topul companiilor de profil, promovând calitatea prin tot ceea ce facem în procesul de execuție a lucrărilor. Cerințele diversificate ale clienților ne-au făcut de fiecare dată să ne îmbunătățim continuu echipa, modul de lucru și echipamentele, dând dovadă mereu de profesionalismul mult așteptat. Investim continuu în tehnologii de ultima generație, precum și în îmbunătățirea și diversificarea serviciilor pe care le oferim, iar angajații noștri au parte de cea mai bună pregătire profesională.
Publicat 22 iul. 2022 Reactualizat 12 aug. 2022 Expiră 21 aug. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.