Asistent manager

CARMISTIN INTERNATIONAL SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


- Abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
- Cunoasterea limbii engleze nivel avansat;
- Cunostinte MS Office -Word, Excel, Power Point;
- Capacitate de organizare si planificare, atentie la detalii;
- Responsabilitate, orientare spre calitate.

Descrierea jobului

- Urmareste circuitului documentelor si respectarea procedurilor de lucru interne;
- Realizeaza centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului;
- Elaboreaza si redacteaza documente si situatii la solicitarea superiorului ierarhic;
- Tine evidenta documentelor si a bazei de date

Descrierea companiei

Carmistin înseamnă peste 19 ani de activitate pe piața românească. În prezent, ne ocupăm de furaje și agricultură, creșterea păsărilor și a animalelor, distribuție în zone din întreaga țară. Lanțul de activități urmărește să acopere cât mai mult din procesul de producție și procesare de hrană.
Publicat 30 Mai 2022 Expiră 29 Iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.