Asistent Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 2500 RON
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerinte:
- experienta in activitatea de secretariat;
- cunostinte avansate PC;
- capacitate de insusire rapida a informatiilor;
- atentie sporita la detalii, punctualitate ;
- capacitate de gestionare a situatiilor dificile si de prioritizare a activitatilor;
- integritate morala, profesionalism, eficienta, responsabilitate, confidentialitate si abilitati de lucru in echipa;
- excelenta cunoastere a limbii romane, exprimarea corecta si coerenta, atat verbal cat si in scris;
- abilitati de comunicare intr-un mediu profesional care raspunde cerintelor clientilor;

Descrierea jobului

Sarcini si responsabilitati:
- Tehnoredactare contracte de prestari servicii;
- Arhivarea documentelor primite de la client;
- Facturare catre clienti;
- Inregistrarea facturilor de la clienti si furnizori in baza de date;
- Evidenta clienti/furnizori si mentinerea legaturii permanente cu clientul/furnizorul in vederea obtinerii unor situatii financiare corecte;
- Intocmeste si gestioneaza lista cu facturile de plata catre furnizorii;
- Elaborarea rapoartelor si a situatiilor specifice de activitate;
- Pregatirea documentelor financiar – contabile si predarea acestora catre contabilitate.

Descrierea companiei

Voltech face parte dintr-un grup de companii care ofera solutii profesioniste de inalta calitate in domeniul energiei alternative ”regenerabile”- sisteme fotovoltaice, sisteme solare pentru apa calda menajera, turbine eoliene, iluminat cu Led- si solutii in domeniul instalatiilor industriale de incalzire- racire a apei.
Publicat 5 mai 2022 Expiră 4 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.