Publicat 14 Aug 2019 | Expiră 13 Sep 2019

ASISTENT MANAGER

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

Cerinte:

- Studii superioare finalizate (studiile economice reprezinta un avantaj);
- Experienta minim 2 ani;
- Persoana responsabila, ambitioasa si pozitiva;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- Capacitate de a respecta termene limită;
- Atenție către detalii;
- Plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
- Capacitatea de a evolua;
- Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
- Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
- Foarte bune cunostinte de operare PC, ale pachetului Office, Word, Excel;
- Limba engleza la nivel mediu/avansat (scris/citit/vorbit);
- Problem solver.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
Ca ASISTENT MANAGER veti desfasura urmatoarele activitati:
- Realizarea activitatilor delegate de manager;
- Administrarea si organizarea documentelor;
- Receptionarea, arhivarea si expedierea corespondentei;
- Gestionarea relatiei cu anumiti colaboratori, cu suportul managerului;
- Redactarea si elaborarea anumitor documente, la solicitarea si cu suportul managerului;
- Aprovizionarea cu materiale specifice necesare desfasurarii activitatii zilnice (papetarie-birotica, protocol, etc.);
- Acordarea asistentei celorlalte departamente, administrarea si rezolvarea solicitarilor personalului companiei;
- Redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei


Avantaje:

Mediu de lucru placut, tanar, dinamic
Companie in crestere, oportunitati de dezvoltare cariera
Remuneratie conform cu performanta si realizarile
Oportunitati de evolutie
Telefon
Laptop
Abonament medical privat
Tichete de masa

Descrierea companiei

DOCUMENTA is a leading Document Management and digitalization product in Romania with important customers in domains like: banking, oil and gas, energy, insurance, retail, food production, paint production, building materials, utilities, public sector and more. We believe in digitalization and in the support that digitalization can bring to the peoples in all activity domains.

DOCUMENTA functional areeas are the following (and growing each day): Administration (integrated with AD, OID, SAML and others federation identity services), e-Archive, e-Registry, ISO Documents, Documenta BPM, Documenta Projects, Documenta Kanban, Reports, Documenta Invoice Processing, OCR and ICR module, Documenta Mobility, Documenta Services Manager (ITIL), Documenta Portal, Documenta HR with self-service,
Documenta Legal, Transaction Processing, RPA (Robotic Process Automation), Smart Invoices OCR, Documenta Banking (CEC and PO), Documenta Gas and Energy, Documenta Insurance, Documenta Contracts Management, Documenta Corporate Gouvernance, Documenta CRM.

DOCUMENTA’s members are critical to our work. We are performing research and development each day. We are always close to our customers trying to understand and suport them in day by day activities.

Employees of DOCUMENTA work in a collaborative and creative environment towards reaching a common goal of ending hard and complicated work with paper based documents. When you work for DOCUMENTA, you will receive an exceptional experience and access to important know how and carieer development oportunities in terms of business expertise, technoogy, metodology and many more along with the opportunity to contribute to worldwide causes impacting those most in need.

ASISTENT MANAGER  -  DOCUMENTA DMS

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close