check_circle

Job verificat

|Publicat 28 Feb 2019 | Expiră 31 Mar 2019

Asistent manager

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal:
- absolvent de studii superioare;
- cunostinte de utilizare calculator (pachet MS Office);
- bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
- atentie la detalii;
- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
- permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- asigurarea transmiterii informatiilor primite din exteriorul/interiorul firmei;
- asigurarea transmiterii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si invers;
- concepe si redacteaza diferite documente, prezentari si rapoarte;
- redacteza raspunsuri la diferite solicitari;
- primeste, inregistreaza, scaneaza documente contabile si le distribuie conform precedurilor interne;
- se ocupa de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte si cereri sosite pe numele persoanei cu functie de conducere;

Descrierea companiei

Grupul de firme Caretta a fost infiintat in anul 2006. Cerintele pietei a directionat domeniul de activitate al firmei catre distributia sistemelor complete pentru acoperisuri din tigla metalica. Ulterior, evolutia benefica a companiei a impus necesitatea construirii unei hale de productie.

Caretta este unul dintre cei mai importanti producatori nationali de sisteme complete pentru acoperisuri din tigla metalica.

Expirat
Asistent manager  -  SC CARETTA SRL