Publicat 06 Dec 2018 | Reactualizat 13 Dec 2018 | Expiră 05 Ian 2019

ASISTENT MANAGER

1 post

Candidatul ideal

Tema Energy, lider in amenajarea de Data Centere si in integrarea de sisteme electrice si de climatizare, angajeaza Asistent manager, in vederea continuarii dezvoltarii sustinute a companiei.

Echipa noastra este in cautarea unui/unei coleg/e profesionist/e si proactiv/e, cu atitudine pozitiva si dornic/a sa evolueze intr-un mediu de lucru performant si propice dezvoltarii.

Candidatul/a ideal/a trebuie sa intruneasca urmatoarele conditii:

  • Sa fie o persoana motivata si atenta la detalii
  • Sa aiba capacitatea de a lucra in conditii de sarcini multiple in regim de prioritizare
  • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, precum si abilitati de relationare cu clientii si furnizorii
  • Bune abilitati de organizare si lucru in echipa, planificare, prioritizare si multi-tasking
  • Sa aiba o experienta de minim 1-2 ani pe un post similar
  • Sa fie absolvent/a de studii superioare
  • Sa cunoasca limba engleza la nivel mediu sau avansat
  • Sa detina cunostinte solide de MS Office – Excel, Word, Powerpoint, web, e-mail

Descrierea jobului

  • Suport administrativ pentru Directorul General al companiei
  • Gestionarea documentelor companiei (receptia, sortarea si expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, traducerea anumitor documente când situaţia o cere)
  • Gestionarea sedintelor si intalnirilor departamentelor companiei
  • Activităţi de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor), achizitie produse promotionale (agende/calendare) si cadouri sarbatori
  • Administrarea apelurilor, faxurilor, e-mail-urilor companiei
  • Relaţia cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat, materiale promotionale
  • Organizarea delegatiilor personalului companiei (rezervări, întocmirea documentaţiei necesare pentru deplasări, procurare de bilete)
  • Activităţi de evidenţă a personalului (fișele de pontaj lunare ale angajatilor, emitere ordine de deplasare, cererile de concediu) in colaborare cu Departamentul Financiar si HR-ul companiei
  • Suport responsabilului SSM: participare la intalnirile semestriale/anuale SSM, planificare inspectii lunare SSM, dotari angajati EIL/EIP (verificari metrologice anuale) etc.
  • Administrarea flotei auto: evidente si intocmiri asigurari rca si casco – solicitari oferte, adrese de plata si solicitare de plata a acestora catre Management/Financiar, itp, revizii, roviniete, programari reparatii, deschideri dosare daune, oferte achizitii auto
  • Suport activitatilor conform certificarilor ISO 9001, ISO 14001, ISO/IEC 27001, OHSAS 18001, ANRE etc
Oferim urmatoarele beneficii si avantaje:
  • Salariu competitiv, prime de sarbatori
  • Laptop, telefon mobil
  • Cursuri de specialitate si de dezvoltare profesionala si personala
  • Integrare organizationala asistata si o perioada pentru cunoasterea aprofundata a noului job
  • Climat de lucru performant si placut
  • Asigurare privata de sanatate

Descrierea companiei

Tema Energy este o companie cu actionariat integral privat, infiintata in 2002.

Suntem o companie cu o cultura antreprenoriala si cu o experienta bogata in solutii de power back-up si integrare de sisteme electro-mecanice, atat pe piata din Romania, cat si in sud-estul Europei.

Suntem unul dintre cei mai cunoscuti furnizori full-service de echipamente de electro-alimentare din Romania.

Gama noastra de Echipamente este compusa din Generatoare, UPS-uri, Baterii VRLA, Redresori, dar si alte sisteme integrate in solutiile noastre: Climatizare profesionala, Detectie si stingere incendii, Containere IT, DCIM, etc.

Suntem unul dintre cei mai experimentati integratori de Data Centere si sisteme de tip Power Supply dedicate consumatorilor industriali si critici.

Solutiile noastre sunt dedicate indeosebi segmentului business-to-business (B2B): industrial, IT, telecom, medical, cladiri de birouri, constructii.
www.tema-energy.ro

ASISTENT MANAGER  -  SC TEMA ENERGY SRL